![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is perfect mogelijk om diploma's te behalen zonder ooit lessen van die studierichting te volgen. [size=1]Dit topic is niet bedoelt om serieuze zaken te vertellen zeker? Ik zal het ook maar op groepsknuffels e.d. houden zeker!?[/size]
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan ook naar David Bowie luisteren natuurlijk.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() je leeft maar 1 keer mensen.
je hebt maar 1 kans om arm dan wel rijk te worden. een loser of iemand met status gelukkig of ellendig. maar één kans... daarna nooit meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
7.5/10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want als ge dood zijt dan hebt ge een heel leven voor niks uw poep zitten dichtknijpen ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Edoch, het moet frustrerend zijn, als enige in de hele wereld (enfin, het forum toch) de ware opdracht van het leven gevonden te hebben en door allen bespot en door niemand geliefd te zijn. (Enfin, zo zal vast staan in zijn gedichtjes. Je schrijft toch gedichtjes he, MiTgard?)
Ik zou zo'n goede pestkop geweest zijn.
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() ik kan al niet meer volgen.
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in 1 zin verwoordt hij iets wat anderen met duizend woorden niet gezegd krijgen bij gebrek aan verbeelding en abstractie. dit geeft een gevoel van bevrijding. communiceren is immers steeds een getuigenis van je eigen bestaan en dus een existentiële ervaring. loon voor dichters nu 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nee, ooit misschien... nu niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben ook dichter.
geef mij een fucking loon. jullie verstaan mijn gedichten toch niet omdat ik zo ver op mijn tijd vooruit ben dus vraag er niet naar.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 1. Teveel op stap geweest: enkel int weekend eens af en toe, ik zit nl. niet op kot 2. Door niet op kot te zitten: ook niet bij studentenvereniging 3. Veel in de bib gezeten, deels voor "leerstof" (of taken), deels op internet. In mondeo's assembleren heb ik nu niet direct veel zin ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Mitgard stelt het veeeel te cru, maar ergens heeft hij toch wel een punt hoor.
Ik sluit mij aan bij de "te veel brossen en smossen en te weinig in de lessen zitten" analyse. En dan komen janken dat ge het niet kunt? Als ge da nu pas weet da ge het niet kunt, dan hebde zeker uwe cursus nooit opengedaan. Als ge da wel eerder wist, dan hadde er maar iets aan moeten doen... Met excuses en innige deelneming aan Maus. Niet idereen kan er aan doen natuurlijk. Verkeerde richting misschien?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Diegenen die denken dat zomaar mondeo's gaan mogen monteren zijn er ook naast. Zelfs daar vragen ze technische diploma's.
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Als ik nu aan het blokken ben, en ik ben een vlaming, dan ben ik eigelijk een Vlaams Blokker!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
8)
||
![]() |
![]() |