![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Je komt er op af zoals een fruitvlieg op de chocolade, gij, hé ?! Ooit al over gedacht om pastoor te worden ?
Laatst gewijzigd door den dinges : 21 november 2010 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik woon in Kortrijk, en heb er niets van gehoord. Van al de mensen die ik er naar vroeg, heeft niemand iets gehoord van het "belagen" van een politiekantoor. Degenen die hier komen bevestigen dat een politiekantoor belaagd werd, kunnen niet eens vertellen wat er precies gebeurt is en welk politiekantoor. Het zou de eerste keer niet zijn dat er schromelijk overdreven wordt in een krant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oostende bijvoorbeeld is een groep van ongeveer 6O Tjetjenen (lees: moslims) de baas. Ze deinen zelfs niet terug om een politiekantoor kort en klein te slaan om één van hun companen te bevrijden. Heeft u daar iets van gezien, gehoord of gelezen in de pers? En raad eens? Ja ja de politie van oostende is samen met de portiers van enkele dancings 'een bende racisten' in de ogen van links. http://www.kifkif.be/page?&orl=1&ssn...ge=22&sare=585 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij weet dus ook niets van die zogenaamde "belaging" van een politiekantoor in Kortrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Zoiets ja. De enige reden waarom ze ontkent is omdat het "jongeren" waren. Dhimmitude heet dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef u mijn mening, het is al.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ze het politieburo aangevallen hebben, anders zou daar wel iets van in de gazet gekomen zijn, dus " belagen " is mischien wat sterk uitgedrukt. Toch is dit gedrag kenmerkend voor deze soort schadelijke allochtonen : altijd de fout bij de anderen leggen, geen enkele zelfkritiek. En het feit dat ze niet eens inzien dat ze hun nageslacht daarmee geen dienst bewijzen, getuigt dan ook nog eens van hun grote domheid. Conclusie is dat we deze mensen beter kwijt dan rijk zijn... Laatst gewijzigd door den dinges : 21 november 2010 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat het een reactie is van alle ouders, om in de eerste plaats niet te kunnen/willen geloven dat hun kinderen zo'n daden begingen. Dat is iets heel anders dan "geen enkele zelfkritiek". Natuurlijk moeten die gastjes gestraft worden. Die daden mogen niet geminimaliseerd worden. Maar overdrijven; en spreken van "belagen"; is nu toch ook niet nodig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ik zou wel eens willen weten wat daar juist gebeurde op dat politieburo ? Anders kan je er niet over oordelen natuurlijk ? Hebben die ouders de polies aangevallen ? Slagen gegeven ? Vandalisme ? Wat juist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Nog een staaltje van hoogstaande journalistiek.
Lees wat er gebeurde http://perongeluck.wordpress.com/201...et-experiment/ Lees wat de journalist waarnam. http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=8500 |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |