Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2010, 11:37   #41
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Ik zie echt niet wat het probleem is aan deze moskee, zolang de minaret geen gebedsoproep uitzendt.

Het bevordert de integratie (Anders krijg je waarschijnlijk kleine schuilmoskeeën die het westen haten), en ze gaan zelfs Nederlandse les aanbieden. De werkgroep zelf spoort jongeren aan om beter te leren, en hun diploma te halen, zodat ze meer kans hebben op goed werk.
Ik zie ook het probleem niet.

Maar als er geen problemen zijn, dan maakt het VB die wel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:05   #42
jeroen122
Burger

Standaard

blijkbaar zou een deel van het geld opgehoest worden door een of ander ministerie in turkije... misschien kan het westen het midden oosten ook eens gaan volbouwen met kerken. kunnen de extremisten gemakkelijk een kerk vinden voor christenen te doden
jeroen122 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:10   #43
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie echt niet wat het probleem is aan deze moskee, zolang de minaret geen gebedsoproep uitzendt.

Het bevordert de integratie (Anders krijg je waarschijnlijk kleine schuilmoskeeën die het westen haten), en ze gaan zelfs Nederlandse les aanbieden. De werkgroep zelf spoort jongeren aan om beter te leren, en hun diploma te halen, zodat ze meer kans hebben op goed werk.
Je hebt liever dat hun haatleer openlijk en gesubsidieerd verspreid wordt?
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:12   #44
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Niet noodzakelijk.
Van de moslims waar ik contact mee heb; is geen enkele onverdraagzaam tegenover mij, of andere niet-moslims.
idem voor mij.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:15   #45
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Ach je weet het niet.
Hoog tijd dat je je informeert. Ik zal je een beetje helpen.

...
weeral een zelfbenoemde islamoloog erbij
Oud 14 november 2010, 12:20   #46
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En kunnen die gepubliceerd worden op het internet? Ik ben erg benieuwd of ze voor een traditionelere of modernere architectuur kiezen.
Bad luck:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Nieuwsblad
Amper zichtbaar

Behalve een minaret achteraan op het domein zal de moskee vanop de straat amper zichtbaar zijn volgens de vereniging.
Oud 14 november 2010, 12:26   #47
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen122 Bekijk bericht
blijkbaar zou een deel van het geld opgehoest worden door een of ander ministerie in turkije... misschien kan het westen het midden oosten ook eens gaan volbouwen met kerken. kunnen de extremisten gemakkelijk een kerk vinden voor christenen te doden
Er leven steeds minder christenen in het Midden Oosten. Oorzaak: voortdurende discriminatie, racisme, agressie en vaak dodelijk geweld door moslims in de door de islam beheerste landen. 100 jaar geleden vormden christenen nog 20% van de bevolking in de regio; vandaag is dat nog maar 5%

In Turkije zakte het aandeel christenen in dezelfde periode zelfs van 20% naar 0,2%. 'Als dit zo doorgaat dan zal het christendom in het Midden Oosten verdwijnen.

Ook in de Palestijnse gebieden zuchten christenen zwaar onder het moslimjuk. Geschat wordt dat alle Palestijnse christenen over zo'n 15 jaar 'weggezuiverd' zullen zijn. Inmiddels ziin er al zo'n 70.000 Palestijnse christenen naar het Zuid Amerikaanse Chili gevlucht. Anderen kiezen voor Europa, Australië, de VS of Canada.

In 2009 werden zo'n 110.000 christenen in de islamitische landen vermoord vanwege hun geloof. In Soedan is het aantal vermoorde christenen door moslims sinds 1984 opgelopen tot 1,5 miljoen. In heel het Midden Oosten is geweld tegen christenen en hun bezittingen evenals verkrachting van christelijke vrouwen aan de orde van de dag, omdat moslims dit in hun landen vrijwel straffeloos kunnen doen. Iedereen die hier openlijk over spreekt of klaagt wordt met de dood bedreigd.

Moslimgeweld tegen christenen wordt door Westerse multicultifielen doodgezwegen. Velen van hen werpen zich juist op als pleitbezorgers voor de opkomst van de racistische islam in het Westen en voor de 'Palestijnse zaak'.
Ze verbergen zich achter dooddoeners als 'ik heb nog nooit last gehad met een moslim' en vluchten als hazen als je hen confronteert met feiten gepleegd namens de racistische islam in landen waar moslims in de meerderheid zijn.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 15:01   #48
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt liever dat hun haatleer openlijk en gesubsidieerd verspreid wordt?
Nee, ik bedoel dat als Moslims geen gewone (gematigde?) moskee kunnen vinden, de kans bestaat dat ze zich bij extremistische groeperingen gaan aansluiten.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 15:05   #49
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het moslimkind dat koranles krijgt wordt onvermijdelijk opgeleid in de totale onverdraagzaamheid, vervat in de criminogene soera’s:

Alleen de islam is de godsdienst van God, geen andere godsdienst wordt aanvaard - De ongelovigen zijn hun uitgesproken vijand – de ongelovigen zijn kwaadaardig, trouwloos, bedriegers, de meest perverse van al de geschapen wezens, leugenaars, criminelen, huichelaars, verdoemden, schurken, enz. Dit aan kinderen vertellen kan ze alleen tot haat aanzetten tegen niet-moslims, maar het is nog veel erger. De Koran zegt niet alleen dat ze de ongelovigen moeten haten, maar ook dat ze hen moeten uitroeien, - ze worden aangespoord tot de heilige oorlog tegen de ongelovigen, ze moeten oorlog voeren tegen de sterke naties, tot ze de islam aanvaarden – de oorlog voeren tegen de Schriftgeleerden die niet de ware godsdienst verkondigen – joden en christenen zijn pervers – hij die niet rijk genoeg is om eerlijke en gelovige vrouwen te huwen, zal gelovige slavinnen nemen – de polygamie is toegelaten, werp de terreur in de harten van de ongelovigen, hak in op de halzen en houwt de vingertoppen der ongelovigen, vernietig de ongelovigen – Als de ongelovigen terugkeren naar ongelovigheid, vat ze en dood ze overal waar je ze zult aantreffen – Zij die weerstaan aan God en zijn profeet, snij alternerend hun handen en voeten af, en jaag ze uit hun land – snij de handen van de dieven af – spoor de gelovigen aan tot het gevecht – twintig moedigen onder hen zullen tweehonderd ongelovigen verslaan – voer oorlog tegen de ongelovigen tot ze uit eigen hand tol betalen en onderworpen zijn – de mannen zijn superieur aan de vrouwen – sla de vrouwen tot ze gehoorzamen – dood de afgodendienaars – verbod de islam te verlaten – de afvallige moet gedood worden zegt de profeet (Bukhari 52:260) verbod van een moslimvrouw om een niet-moslim te huwen, enz. –

Op de 6235 koranverzen zijn er 250 ongeveer die de heilige oorlog, de jihad, rechtvaardigen.
2

Wist je dat vele moslims in het westen hun dochters vernoemen naar de moeder van alle oorlogen? Yep jihad,, koooomen eeeeten !

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 november 2010 om 15:06.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 15:07   #50
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn die 250 jihadverzen (waar hen opgedragen wordt de ongelovige varkens te vermoorden) dan lessen in verdraagzaamheid volgens jou?
Of beweer je nu dat die jihadsoera's uit de koranlessen geweerd worden? Kan je dat bewijzen?
Bekeerlingen en linkse dwaallichten zien niets verkeerds in de koran. Het heilige boekske met heel vele wrede erin.
Oud 14 november 2010, 15:08   #51
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

integratie???? Ze gaan er koranlessen geven buiten de schooltijden.
Oud 14 november 2010, 15:09   #52
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen122 Bekijk bericht
Al dat geld voor het veroveren van het westen komt uit de richting van het oosten.
Oud 14 november 2010, 15:11   #53
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
idem voor mij.
Volgens mij ben je al lang bekeerd. Geef het maar toe gast. Je bent veel te hatelijk tov de katholieken. Als godsdienst je niet zou aangaan dan was je er niet steeds bij om de katholieken uit te schelden en de islam op te hemelen. Kom gast geef het gewoon toe. Je bent 1 van de vele moslims op dit forum.
Oud 14 november 2010, 15:12   #54
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik bedoel dat als Moslims geen gewone (gematigde?) moskee kunnen vinden, de kans bestaat dat ze zich bij extremistische groeperingen gaan aansluiten.
Gematigd?? Waar ze buiten schooltijd nog meer koran shit de kinderen gaan opdringen,
Oud 14 november 2010, 15:13   #55
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Er leven steeds minder christenen in het Midden Oosten. Oorzaak: voortdurende discriminatie, racisme, agressie en vaak dodelijk geweld door moslims in de door de islam beheerste landen. 100 jaar geleden vormden christenen nog 20% van de bevolking in de regio; vandaag is dat nog maar 5%

In Turkije zakte het aandeel christenen in dezelfde periode zelfs van 20% naar 0,2%. 'Als dit zo doorgaat dan zal het christendom in het Midden Oosten verdwijnen.

Ook in de Palestijnse gebieden zuchten christenen zwaar onder het moslimjuk. Geschat wordt dat alle Palestijnse christenen over zo'n 15 jaar 'weggezuiverd' zullen zijn. Inmiddels ziin er al zo'n 70.000 Palestijnse christenen naar het Zuid Amerikaanse Chili gevlucht. Anderen kiezen voor Europa, Australië, de VS of Canada.

In 2009 werden zo'n 110.000 christenen in de islamitische landen vermoord vanwege hun geloof. In Soedan is het aantal vermoorde christenen door moslims sinds 1984 opgelopen tot 1,5 miljoen. In heel het Midden Oosten is geweld tegen christenen en hun bezittingen evenals verkrachting van christelijke vrouwen aan de orde van de dag, omdat moslims dit in hun landen vrijwel straffeloos kunnen doen. Iedereen die hier openlijk over spreekt of klaagt wordt met de dood bedreigd.

Moslimgeweld tegen christenen wordt door Westerse multicultifielen doodgezwegen. Velen van hen werpen zich juist op als pleitbezorgers voor de opkomst van de racistische islam in het Westen en voor de 'Palestijnse zaak'.
Ze verbergen zich achter dooddoeners als 'ik heb nog nooit last gehad met een moslim' en vluchten als hazen als je hen confronteert met feiten gepleegd namens de racistische islam in landen waar moslims in de meerderheid zijn.
De christenen zijn de echte vluchtelingen. Die geraken niet tot hier. Wel de moslims met hun oosters gesponserd geld om het westen te veroveren.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 november 2010 om 15:13.
Oud 14 november 2010, 15:18   #56
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Volgens mij ben je al lang bekeerd. Geef het maar toe gast. Je bent veel te hatelijk tov de katholieken. Als godsdienst je niet zou aangaan dan was je er niet steeds bij om de katholieken uit te schelden en de islam op te hemelen. Kom gast geef het gewoon toe. Je bent 1 van de vele moslims op dit forum.
Je post gewoon (wéér eens!) baarlijke onzin.

Enfin, je doet maar: ik kan je niet beletten, stommiteiten te verkondigen.
Zo is 't leven...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William Shakespeare in Macbeth:
Life's but a walking shadow, a poor player,
That struts and frets his hour upon the stage,
And then is heard no more. It is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.

Macbeth Act 5, scene 5, 19–28

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2010 om 15:19.
Oud 14 november 2010, 15:22   #57
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Je post gewoon (wéér eens!) baarlijke onzin.

Enfin, je doet maar: ik kan je niet beletten, stommiteiten te verkondigen.
Zo is 't leven...
Goh gast moet ik hier eens al uw linkjes plaatsen naar uw meningen over pastoors? Dat katholieken die aanbidden ??? Wat een baarlijke leugen is.

Ja gast jij en pedo pastoors die haat je als de pest.
Ikzelf ook.

Ik heb ook een grondige hekel aan het punt dat gasten het voorbeeld volgen van een pedofiele profeet.

Daar heb jij geen last mee. Ik als objectief persoon zie dan toch bij jou duidelijk een sterke voorkeur voor de islam. Dat kan je toch niet ontkennen? Dan post je zelf baarlijke onzin.

Hier 1 van uw quotes toen ik je vroeg wie een pedofiele profeet aanbid?:

Citaat:
Okay zo ver wil ik best wel volgen. Maar wie aanbid anno 21ste eeuw nog een profeet met pedoneigingen? De moslims verder ken ik er geen.

Citaat:
Roger Vangheluwe is maar één voorbeeld. Hoeveel wil je er? Er zijn er stapels, kloosters, ordes van.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 november 2010 om 15:29.
Oud 14 november 2010, 15:22   #58
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Hier zakte het aantal gristenen van zo'n 99% eerst naar 75% dan naar 8 �* 10%.
Ook de schuld van anderen zeker?
Oud 14 november 2010, 15:27   #59
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Goh gast moet ik hier eens al uw linkjes plaatsen naar uw meningen over pastoors? Dat katholieken die aanbidden ???
Ja gast jij en pedo pastoors die haat je als de pest.

Ikzelf ook.
Ik heb ook een grondige hekel aan het aanbidden en het voorbeeld volgen van een pedofiele profeet.

Daar heb jij geen last mee. Ik als objectief persoon zie dan toch bij jou duidelijk een sterke voorkeur voor de islam. Dat kan je toch niet ontkennen? Dan post je zelf baarlijke onzin.
Die profeet die je terecht of onterecht beschuldigt (dat weet niemand) leefde lang geleden (ca. 570/571 – 632) Die pedopriesters zijn nu actief. Dat is 't verschil.
Dus post je hier baarlijke onzin.

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2010 om 15:28.
Oud 14 november 2010, 15:28   #60
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
integratie???? Ze gaan er koranlessen geven buiten de schooltijden.
En lessen Nederlands. Ook moedigt de werkgroep kinderen aan om extra hard hun best op school te doen, waardoor ze meer kans hebben om een goed diploma te halen.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be