![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt 25 November?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil vooral niet dat je je zorgen maakt om mij! Ik heb mijn ganse leven gewerkt, geen dag werkloos, geen domme dingen gedaan en ik kan in feite "vanuit mijn luie maar verdiende zetel" de maatschappij gadeslaan die zichzelf aan het vernietigen is als het zo verder gaat!
Maar ik denk ook aan zoveel andere mensen die na een leven hard werken en zich gedragen zoals het hoort nu moeten toezien hoe een stelletje hypocriete politiekers en een soort die zich "multiculler" noemt bezig is met de maatschappij waarin ze leven en waarin hun kinderen straks moeten opgroeien (de mijne ook...) naar de bliksem aan het helpen zijn en dan nog de laffe pretentie hebben om anderen "racisten" enz te noemen omdat ze dat niet leuk en normaal vinden! Dank U, met mij gaat alles goed. Neemt U maar verder uw wensen voor werkelijkheid, en dit op meerdere gebieden... Geniet maar vollop van de komende multiculturele verrijkingen! |
![]() |
![]() |