![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
In die gemeente stemt tegenwoordig 1 op 3 voor het blok. De enige allochtonen zijn er de uitbaters van de (enige) pita-bar, en zij die schandalig onderbetaald worden om in de serres te werken. Ik verdiende er als 16-jarige bijna evenveel als een volwassen allochtoon met kinderen. Antwerpen en Gent hebben ook "mooie" cijfers voor het blok... Ja, ik heb ook al vechtpartijen gezien. Ben er ook al het slachtoffer geweest. Heb ook eens van een hooligan (jaja, een Bélg!) twee kopstoten gekregen voor GEEN reden. Hij en zijn voetbalvrienden gingen gewoon graag uit om te vechten. Nee, ik heb geen oogkleppen op; ik staar me gewoon niet blind. Je hoort mij dus niet ontkennen dat allochtonen niet vechten of beledigen. Maar ik vind het ronduit belachelijk als je tussen beiden een oorzakelijk verband zou leggen. Ik keur ALLE geweld af, verbaal of fysiek, en maak daarbij geen onderscheid, wat "jullie" dus wel doen. |
|||
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, vrolijk tijdverdrijfideetje voor iedereen hier (allee, de autochtonen, want als allochtoon word je hiervoor buiten gedonderd ![]() Eigen hoernaroepers eerst. Komaan, tante nonneke, deze hele topic is te gek voor woorden. Niet te doen. Het Vlaams Blok wordt met honderd paginas onderbouwing veroordeeld voor racisme en iedereen schreeuwt "vrijheid van meningsuiting", maar een allochtoon moet wel vertrekken als hij "hoer" durft te zeggen. Hou toch eens op. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan neem ik aan dat je van een zwarte kelner die je niet bedient ook gewoon moogt zeggen "die zwarte heeft niet leren werken zeker?" of geldt dat enkel indien het een rosse kelner zou zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit mag je niet zeggen: Citaat:
Vooral Saddam erbij sleuren mocht niet in 1998! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe kan je dat nu schrijven en het zelf niet nelachelijk vinden?! het blok wil alles zeggen wat het wil, maar anderen mogen dat dus niet... Vrijheid: MY ASS ! Citaat:
Vervang alle woorden die betrekking hebben op "Iranees" door "vlaming", en je zou wel op je achterste poten staan om het te veroordelen! Ik kan dus Nou Nou enkel maar bijtreden door nogmaals te zeggen: "deze hele topic is te gek voor woorden" |
||
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoals: "het stinkt hier stinkende vlaming, sale flamand, bende van De Winter, vuile drughandelaar, ga terug naar ???" in feite klinkt me dat ongelooflijk bekend in de oren. Enig idee waar ik dit al zou kunnen gehoord hebben?
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Antwoord gewoon eens op de vraag. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan, van mij hoeft u daar niet voor veroordeeld te worden, hoewel ik voorstander ben van een andere woordkeuze. Op het moment echter dat u met dat voorbeeld zou willen aantonen dat alle "zwarten" luie donders zijn, bent u racistisch bezig. Duidelijk? |
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Die hoer" is het "verschil" waar ze het over hebben. In se gaat het hier over een "vrouw", maar sommigen leggen de nadruk op "die hoer". Dat "verschil" wordt niet objectief en redelijkerwijze gerechtvaardigd, want het probleem in kwestie is niet het feit dat ze een hoer is, maar dat zij zich niet met een hoofddoek heeft bedekt, maar ze leggen inherent een verband tussen de twee. Volgens mijn onderschrift is dit dus mogelijks een discriminerende uitspraak.
||
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haal hier enkel de vonnissen aan die door het CGKR op hun site zijn gezet.
Nog twee voorbeeldjes: Citaat:
In bovenvermelde gevallen waren de personen die die uitlatingen deden schuldig bevonden. In geval men mij als "hoer" bestempelt kan ik op dezelfde basis een klacht neerleggen en schadevergoeding eisen. Daar ging het hier toch over?
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op basis van GODSDIENST lieverdje. Voor sommige religies zijn niet-ingepakte vrouwen per definitie "hoeren".
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ok, dus wat u hier nogmaals herhaalt is dat autochtonen wel hoer mogen roepen en allochtonen niet, omdat het voor die laatste een godsdienstkwestie is en voor de eerste niet. U discrimineert alweer! |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Burgemeester
|
![]() Ik roep het recht op vrije meningsuiting in om 'hoer' niet te verbieden!
![]()
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om je nog een voorbeeld te geven: Strafbare uitspraak gedaan door een witte: "zorg dat die makak van mijn eten blijft, anders sla ik u de kop in…" en "mee die zwette kan ik niet om" Resultaat: 10.000 fr schadevergoeding en 25.000 boete "zorg dat die steenezel van mijn eten blijft, anders sla ik u de kop in…" en "mee die rosse kan ik niet om" ---> zou dat dezelfde uitspraak tot gevolg hebben gehad denk je? Zoals jezelf reeds vermeldde is "hoer" geen ras maar een beroep; een veroordeling kan enkel gebeuren als gevolg van vooroordelen op godsdienstige basis. IK heb die wet niet gemaakt hé!
||
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In principe mag niemand me een hoer noemen, dit is een belediging.
Een moslim die me hoer noemt omdat ik niet ingepakt op straat loopt overtreedt hierbij de anti-discriminatie wet. In dat geval kan ik een schadevergoeding eisen.
![]() |