![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ondertussen wat snowboarden keej?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat mag eigenlijk ook
![]() ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In vele landen in het zuiden zou men ook zijn verblijfsvergunning kunnen verliezen bij een crimineel feit. Zo speciaal is die maatregel niet lijkt me. Klagers gelieve eerst de eigen wetgeving te bekijken.
Ik stel me vragen over de praktische gevolgen van die maatregel. Wat is 'uit' in dit geval? de grens over en de rest van Europa het Zwitsers probleem laten oplossen? Een ticket richting verweg dat evengoed als een gratis vakantiereisje gezien kan worden? Wat zullen de gevolgen zijn van deze maatregel in de praktijk? Betekent minder verblijfvergunnignen niet gewoon meer illegalen? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 november 2010 om 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er ontbreken enkel nog geschilde ajuinen om allemaal tranen in de ogen te krijgen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene heeft niets met het andere te maken. Afgezaagde en hypocriete mantra. Omdat die er ook zijn moet je die van de ganse wereld er maar bijnemen??? Graag een antwoord op die vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hiermee zijn we weer terug bij het weet ik veel hoeveelste eeuwse beeld dat een mens niet in de eerste plaats mens of wereldburger is maar toebehoort aan zijn eigen vadertje staat die verantwoordelijk voor hem is en waar hij nooit vanaf komt. Zal ook wonderen doen voor de integratie, dit soort apartheidswetten.
Maar he, wie ben ik om de Zwitsers te veroordelen, wij krijgen die wetten ook.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar daarmee kun je niks aan doen. Ik ben een vreemdeling. Het hangt er gedeeltelijk van jou af en gedeeltelijk ook van het volk van het land waar je woont om je niet meer vreemd te voelen. Ik ben zeker dat ik hier mijn deel van "plichten" reeds volledig uitgevoerd heb! En nu is er wel sprake van racisme omdat men zich niet verplicht voelt om je te aanvaarden EN "werkt" zelfs tegen je.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand in de apenland tussen de beenhouwer en de bakker even het gemeentehuis binnenspringt dan kan hij/zij daar een belgisch paspoort gaan ophalen, en is dus geen vreemdeling meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs criminaliteit moeten ze er maar bijnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn uitleg was weer algemeen bedoeld en het ging niet over MIJ en over U alleen. Wanneer ik zeg "Het hangt er gedeeltelijk van jou"... spreek ik o.a. ook over mezelf. Niemand moet criminaliteit bijnemen. Heb je ooit zoiets van mij gehoord?. Of zie je mij als een crimineel? Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik geef u het voordeel van de twijfel. |
|
![]() |
![]() |