![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of, iets realistischer, stel jij wil in een ander land gaan werken, is dat dan ook gelukszoekerij en sprinkhanengedrag?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 3 december 2010 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch mooi die christelijke naastenliefde.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Afghanen hun land zelf laten besturen? Die staan nog minstens een eeuw of twee achter. Zodra de "vreemde" soldatenmacht daar weg is zitten ze korte tijd later weer in hun taliban-middeleeuwen! Alle moeite, doden, geld enz voor niets geweest.... D�*t is het probleem. Laatst gewijzigd door andev : 3 december 2010 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je voor of tegen de multicul zoals we ze nu ervaren??? En dat meisje moet natuurlijk nog geen baan hebben! Waar zeg ik dat?Ze studeert, wat je van vele allochtoontjes niet te lang kunt zeggen, liever zonder diploma de straat op om last te verkopen! Ik heb het over de vele volwassenen vreemde oelewappers die het niet van werken maar van het ocmw, kindergeld, sociale woning enz moeten hebben! X-keer meer geld ontvangen dan in hun eigen land om hier niets te zitten doen! Laatst gewijzigd door andev : 3 december 2010 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof men het niet weet dat ze hun papieren weggooien en ze op voorhand worden aangeleerd wat ze moeten zeggen en vragen en eisen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vele nep-asielzoekers komen voor het overgrote deel niet uit landen met hongersnood, of omdat hun leven in gevaar was enz De rode Gentse burgemeester Termont zit gevangen in zijn eigen prietpraat en verzuipt nu in de Roma die in bussen worden aangevoerd en uitgekipt voor het ocmw! Die komen om hier te werken zeker? Het zouden er al 10.000 zijn, die voor lawaai, vuilnis, sommigen doen hun behoeften gewoon op straat enz, zorgen. 10.000 Roma die hier komen werken? Dat is de werkelijkheid nu, niet dat er straks hongersnood zal zijn in België! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Als Europa zijn werk doet en zijn buiten grenzen controleerd dan zou een individueel land niet met de problemen zitten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En werk gedaan : terug naar de heimat. Goed principe vind ik. Niet ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Bestaat er een wollen burka ?.... Dat zou handig zijn met zo een weer ... het is f**king kou buiten man , en morgen zit ik er minstens 2 uur in .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gezegd hebbende dienen andere landen er inderdaad voor te zorgen dat er geen grote vluchtelingenstromen op gang komen. Men dient de nood ter plekke te lenigen. Ja, dat is zeker te kwalificeren als gelukszoekerij, en als ik al mijn landgenoten meeneem ook als sprinkhanengedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Omdat we de laatste 3 jaar geen duidelijk uitwijzingsbeleid hebben.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij geldt dat niet, hoor. Ik ga binnenkort ook in het buitenland werken... niet omdat ik in Nederland niets vindt, maar omdat ik de mentaliteit hier niet prettig vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ga je naartoe?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertrekken naar het buitenland hoeft - zeker in het geval van Europa - niet altijd te betekenen dat je daar betere kansen hebt of meer verdient. Sommige mensen zijn ook hun omgeving beu en willen daarom ergens anders heen. Ken veel mensen die naar Frankrijk zijn vertrokken om die reden.
|
![]() |
![]() |