![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik neem me voor om voor 2011 geen voornemens te maken
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Ik ben nu al meer dan 1 maand gestopt met roken en het goede voornemen is om dat in 2011 zo te houden.
- 5 kilo bijkomen - Nutteloze dingen kopen met het vrijgekomen sigarettengeld - 1000 a 1500 bruto per maand meer verdienen - What works on wall street eindelijk eens grondig lezen en een uitgebalanceerdere beleggingsportefeuille samenstellen dan ik nu heb.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
En het ergste is, met dat afvallen moet ik zo ondertussen toch eens mee gaan doen, ik begin toch een beetje zwaar te worden ondertussen. Stoppen met roken kan ik daarentegen pas gaan doen als ik er eerst mee begin, wat geen voornemen van me is.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() retecool een aantal leuke webcomics google, en dan gewoon iets willekeurigs intypen.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Waar kom je aan een half pilleke ???
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Oke, iets vrijwel willekeurigs intypen. Denk aan 'elephant interbreeding', 'neanderthal Y-chromosome', 'gans als lastdier' 'ninja are awesome', 'domste politicus', 'Afrikaans wereldtaal', 'batman in popular culture', 'gave coole super mega surprise' of 'mijn inspiratie is op'. Als je het goed doet, ben je daar uren zoet mee.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De meesten die stoppen komen net 15 kilo bij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mijn eigenlijke voornemens zijn zoals elk jaar: dit jaar overleven. Ooit zal ik dat niet waarmaken, maar dat is dan maar 1 keer eh ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 december 2010 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() O, dan ga ik er mee beginnen. [/logica voor beginners]
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eentje hebben? De eerste is gratis ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Soit, ik ben nu al een 6 tal weken gestopt en ik heb het gedaan zonder hulpmiddeltjes. De eerste dagen waren vrij moeilijk en had ik echt ongelooflijk veel goesting in sigaretten maar ik bleef weg uit cafés en dergelijke om niet in verleiding te komen. Maar na een paar dagen verdwijnt die echte honger al. Ik heb me laten wijsmaken dat dit komt doordat alle nicotine dan al uit je lijf verdwenen is. Wat dan vooral moeilijk is, dat is het moment dat je normaal een sigaret opsteekt. Ik zeg maar iets, het sigaretje na het eten of het sigaretje wanneer je thuiskomt, etc etc. Het is dan niet meer de verslaving an sich maar de gewoonte die het zo moeilijk maakt om te stoppen. Ik voel nu gelukkig wel dat die gewoonteverslaving ook al aan het slijten is. De enige momenten waarop ik het nu soms nog lastig heb is als ik op café ben en al een aantal pinten binnen heb. Om een lang verhaal kort te maken. Ik geloof niet in pillen om te stoppen, je kan enkel stoppen op karakter en als je het zelf graag genoeg wil. Het komt er dus op neer om een goede motivatie te vinden om te stoppen en jezelf te belonen. Mijn motivatie: mijn dochter en ambities op sportgebied Beloningen: na 1 maand een PS3 spelletje, na 6 maand een I pad
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ook leuk is in wiki. Je kiest vooraf 2 bekende personen die helemaal niets met elkaar te maken hebben. Ik zeg maar iets Bart Dewever en Angelina Jolie. Je start bij 1 van de 2 wikipaginas en enkel door links aan te klikken tracht je bij Angelina te geraken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij ligt de link in Frituur Het Draakske... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou kunnen, maar ik heb het anders gedaan ![]() Jean Marie Dedecker - Atlanta - Verenigde Staten - Californie - Arnold Schwarzenegger - The Expendables - Bruce Willis - Ocean's Twelve - Brad Pitt - Angelina Jolie. Lijkt me potentieel te hebben om een nieuw topic over op te starten ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Jup. Ik ben laatst via doorklikken in wikipedia terecht gekomen bij een onderzoek over doorklikken op wikipedia, daar stond ook een app bij die wist in hoeveel klikken ja van het ene artikel naar het andere kan komen (gebaseerd op wikipedia zoals het was in 2007 ofzo). De meest belachelijk uit elkaar liggende onderwerpen zitten maar 3 of 4 clicks bij elkaar vandaan.
![]() |