![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franstaligen en anderstaligen dus. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 6 december 2010 om 22:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe dit onderzoek dan maar snel, voor de staat er een wettelijk verplicht getal opplakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het trouwens een flauwe grap. Alsof je een universitair onderzoek nodig hebt om te weten dat de mensen die aan straatcrmilatiteit doen, meestal geen vetbetaalde job hebben....
... komaan zeg ... Dit is duidelijk bedoeld om de allochtonen uit de wind te zetten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 december 2010 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat wil je in feite zeggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Nochthans zijn er daar genoeg rapporten, studies en bovenal statistisch materiaal te vinden, maar als u niet zoekt, zult u ze inderdaad ook niet vinden.
Citaat:
Vooruit maar weer, nog een citaatje, met bijhorende link, uit de wikipedia ditmaal: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Nog even wat meer, speciaal voor ons artisjokske dat het opeens zo moeilijk heeft met het vinden van linkjes die haar multiculturele wereld aan diggelen zouden kunnen slaan en kunnen vervangen door een multicriminele wereld:
Citaat:
Voorts, van het CBS, dus het staat er wel degelijk artisjok: Citaat:
En zo zijn er nog veel meer leuke dingen daar te vinden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Witte criminaliteit wordt overigens vrijwel niet bestraft in Belgie. Kinderverkrachting door witte katholieken ook niet. Een politieke keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel gekleurde kinderverkrachters zitten er trouwens in de cel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet het aantal vreemdelingen, maar de werkloosheid bepaalt de criminaliteit in een gemeente. (lees verder)
En weer een open deur ingetrapt. kansarmoede wegwerken is de grootste sleutel naar een beter persoonlijk leven. Helaas vallen migranten steeds meer uit de boot, onder andere door de stigmatisering van eng-rechtse groeperingen. Benieuwd welke nepargumenten ze nu weer zullen aanhalen om te zeggen dat migranten per definitie wel verdacht zijn.
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik dacht toch dat werkloosheid vooral bij vreemdelingen voorkwam?
Werkloosheid is trouwens een erg zwak argument om tot criminaliteit over te gaan. Het valt me dan ook telkens zwaar te moeten lezen dat die hoge criminaliteitscijfers door stigmatisering komen, door de werkloosheid, door de kansarmoede, maar nooit door het manneke zelf. Ik ben benieuwd welke zondebokken er nog bijverzonnen zullen worden, alvorens persoonlijke verantwoordelijkheid wordt aangemoedigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien Wallonié een rood nest is kunnen we niet anders besluiten dat onder de sossen de meeste criminelen zitten. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 7 december 2010 om 03:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal die studie zeker eens lezen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is net dat wat de studie aantoont. Namelijk wat iedereen eigenlijk al wist en dat is dat kansarme mensen meer in de criminaliteit verzeilt geraken. En dus zijn de racistische mantra's van het aanpakken van de allochtonen contra-productief. Het is het aanpakken van de kansarmoede dat vruchten kan afwerpen.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom : een debiele studie . Overigens: ik heb zo weinig last van het crimineel gedrag van Vlaamse werklozen. Vreemd. ![]() Volgende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juicht gij allen!
Een zekere Marc Hooghe, die ik na zijn talloze uitspattingen als opiniemaker zeker en vast niet verdenk van enige vooringenomenheid, heeft zonet wetenschappelijk vastgesteld dat criminelen zelden een vaste baan hebben. Hoezee!
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet er trouwens iemand waar we de volledige uitslag van dit onderzoek kunnen vinden? Het lijkt me wel interessante materie. Ik wil bijvoorbeeld wel weten of ze echt onderzocht hebben hoeveel van de werklozen/allochtonen er bijvoorbeeld verdacht werden of dat ze toch alleen hebben gekeken naar het verband tussen hoeveel werklozen/allochtonen er in een gemeente leven en hoeveel criminaliteit er is. Hebben ze dan ook nog gekeken naar mensen die bijvoorbeeld in kleinere gemeentes wonen maar elders de crimineel uithangen? Is er gekeken naar verschillende soorten criminaliteit? etc etc.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wie gelooft deze studie nu?
Moet je die werkwijze een zien! 1) men vindt twee factoren die een relatie tot elkaar hebben. 2) men duwt meteen alle andere factoren in de verdoemenis als "ongeschikt". Hey, zo kan ik er nog. 1) Zet de gemiddeld toegelaten snelheid en de verkeersdoden in een grafiekske 2) Focus vooral niet op staat van het wegdek, signalisatie, weerfacoren, leeftijd, staat van de wagen, ... ...en je hebt de perfecte reden om al die flitspalen te verantwoorden. Kortom; stap "1" tot daaraan toe, maar wat men daaruit afleidt... |
![]() |
![]() |