![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe? |
||
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal jou hier zeker niet vertellen wat haar na de uitzending stilletjes werd toevertrouwd door een BRT-medewerker.
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat ik kwijtwil is dat het vergelijkbaar is met de schoolkinderen die worden opgetrommeld als de populariteit van het Hof weer eens kunstmatig moet 'bewezen' worden.
![]()
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Op Google enkel dit erover gevonden: een N-VA'ster die haar versie van de feite geeft:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe een gokje:
Siegfried Bracke (waarvan iedereen weet dat hij vlaams-nationalist is) zei na de uitzending tegen Frieda: "Ge hebt dat goe gedaan meiske" 8) Alwaar Frieda Brepoels onmiddellijk naar grote leider Geert "I'm on fire" Bourgeois belde om hem het goede nieuws te melden! Een kinderhand is gauw gevuld... 8)
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |