![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2010 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Praten over "aarspraat" is een oneigenlijk gebruik van de bovenkant van het spijsverteringskanaal, en aangezien het bij de lijder van deze afschuwelijke afwijking een chronische ziekte geworden is, zal moderatie er in de komende tijd nog veel last van ondervinden.
Het is ook off topic, hoewel "aarspraat" en "haatspraak" wél rijmen en op het persoonlijke vlak ook niet zover van elkaar liggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een voorbeeld wat ik soms tegen kom. Het gebruik van het woord iSSlam dat hier regelmatig opduikt en waar ik nooit een commentaar op lees. Dat is een erg beledigende uitdrukking mijns inziens. Over sommige andere groepen zou dit soort van zaken niet kunnen op dit forum. Als het over de Islam gaat wel. Ten andere is de SS een Europees produkt geen Islamprodukt.
Censuur hoeft niet van mij, maar ik stoor me wel aan het bevoorrechten of benadelen van groepen omwille van geloof, ras, sexe enz... De regels dienen gelijk te zijn. wie racisme langs de ene kant goed keurt moet er langs de andere kant niet over gaan klagen afhankelijk tegen wie het racisme gericht is. Zo'n mentaliteit meen ik vaak te merken op dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zich verbaal verzetten tegen exterminatie-ideologieën, dat is geen racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voila ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Nou was ik net verlost van Grimbergen en nu komt u mij wat eren..
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de dubbele S in islam véél beter duidt waar die ideologie zich mee bezighoudt dan wat je op het eerste gezicht zou denken. Je hebt bijvoorbeeld ook Uebermenschen en Uentermenschen bij AH terwijl je gewoon moslims (uebermenschen) en dhimmies hebt (uentermenschen) bij Mohammed, ook daarvan moesten de uentermenschen zich middels hun kleding herkenbaar maken. Ik ga het lijstje hier niet helemaal afdoen, maar de vergelijking tussen islamitische Oemma en het notoire Dritte Reich is iets té gelijkend om ze niet te maken. En vermits Mohammed éérst was vermoed ik dat Dolfje bij Mohammed zijn mosterd is gaan halen en niet andersom.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Wie weet ben ik Grimbergen wel, hehe.
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Haatspraak is Circe die zegt dat asielzoekers moeten gedumpt worden uit vliegtuigen boven de Sahara." en je letterlijk bewoording "Gewoon pendeldienst inlassen naar Noord Afrika. Droppen boven Sahara of zo." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dus dat droppen en dumpen wel degelijk een wezenlijk verschil inhoudt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 december 2010 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Droppen /= dumpen. Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je zeker dat ze geen lid waren van de Handschar divisie? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoopte al op een of andere scoutsvriend! die mietjes van tegenwoordig zijn nu eens niks meer gewoon!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |