Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2005, 16:06   #41
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Pier den Drol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Inderdaad , de guillotine nog tot '78 in gebruik geweest. Mooie dood , supersnel en clean. Fit for kings!
Wel ja als ze de guillotine zouden gebruiken , dan trek ik mijn bezwaar in. Is nog altijd verschil met de gruwel van met een mes onthoofd te worden. Het gaat niet om de onthoofding zelf , maar om de manier waarop het hoofd wordt gescheiden van de romp.
Een late reactie, maar als je de keel overgesneden wordt sterf je even vlug als zou je hoofd er snel afgehakt worden.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 18:29   #42
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Een late reactie, maar als je de keel overgesneden wordt sterf je even vlug als zou je hoofd er snel afgehakt worden.
Is dat een professionele mening?

Misschien is het nodig dat de vrijheidsstrijders het hoofd van Westerlingen eraf moeten schrapen met scherpe stenen.
Oud 30 juni 2005, 16:48   #43
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Pier den Drol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven

Misschien is het nodig dat de vrijheidsstrijders het hoofd van Westerlingen eraf moeten schrapen met scherpe stenen.
Tuurlijk niet, maar ik weet het nu eenmaal. Overigens is geen enkele dood 'direct', ook niet een kogel door het hoofd of gelijk wat (zoals iemand hier opperde), dat maakt dat er mijn inziens ook geen legitimatie van de doodstraf kan zijn (in de vorm van een injectie is humaner dan ophanging, of gelijk wat).

Overigens, wat veel erger is dan de dood op zich, is niet de fysieke pijn die iemand te wachten staat, maar de psychische terreur. Iemand die op een zogenaamd 'humane' manier gedoodt wordt voelt zich daar echt niet gelukkiger om.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pier den Drol on 30-06-2005 at 17:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Tuurlijk niet, maar ik weet het nu eenmaal. Overigens is geen enkele dood 'direct', ook niet een kogel door het hoofd of gelijk wat (zoals iemand hier opperde), dat maakt dat er mijn inziens ook geen legitimatie van de doodstraf kan zijn (in de vorm van een injectie is humaner dan ophanging, of gelijk wat).

Overigens, wat veel erger is dan de dood op zich, is niet de fysieke pijn die iemand te wachten staat, maar de psychische terreur. Iemand die op een zogenaamd 'humane' manier gedoodt wordt voelt zich daar echt niet gelukkiger om.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Tuurlijk niet, maar ik weet het nu eenmaal. Overigens is geen enkele dood 'direct', ook niet een kogel door het hoofd of gelijk wat, dat maakt dat er mijn inziens ook geen legitimatie van de doodstraf kan zijn (in de vorm van een injectie is humaner dan ophanging, of gelijk wat).[/size]
[/edit]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello

Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 30 juni 2005 om 16:51.
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 17:38   #44
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nodig voor wat? is het nodig dat ze nóg idioter gaan doen?
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 18:11   #45
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
er is anno 2004 in feite maar 1 beschaving meer, en dat is de Westerse.
en in feite is zij altijd de sterkste geweest.

@ de linkse xenofielen:
bekijk de geschiedenis eens in zijn geheel i.p.v je af te rukken op een enkel 'moment of significance' van de arbieren eeuwen geleden.
Arabieren? Waarom denkt iedereen altijd aan Arabieren als er over islam gesproken wordt? Kijk eens naar Singapore, ook (voor een deel) islamitisch maar wat betreft levenspeil en vooruitgang moet het zeker niet onderdoen voor het westen.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be