![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien is het nodig dat de vrijheidsstrijders het hoofd van Westerlingen eraf moeten schrapen met scherpe stenen.
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Overigens, wat veel erger is dan de dood op zich, is niet de fysieke pijn die iemand te wachten staat, maar de psychische terreur. Iemand die op een zogenaamd 'humane' manier gedoodt wordt voelt zich daar echt niet gelukkiger om.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 30 juni 2005 om 16:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |