Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2010, 21:44   #41
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zo, u bent tenminste eerlijk. U minacht Vlamingen en wil niet met hen geassocieerd worden, sterker nog, volgens u is dat zo voor de allochtone gemeenschap. Maar wanneer iemand zou schrijven, ik zou nooit geassicieerd willen worden met die balloze Marokkanen en zo denken de meeste Vlamingen erover jankt u over discriminatie, gebrek aan respect, onwetendheid en haat.

Maar eigenlijk denkt u zelf zo, u voelt zich superieur, verheven, als Marokkaanse en moslim en juist daarom lukt samenleven met mensen die denken zoals u niet. Gelijkwaardigheid en wederkerigheid ziet u als "balloos" en daar bent u nog trots op ook!
Gelukkig zijn er nog andere moslims!
Oh meisje, U mag van mijn part schrijven dat u niet wilt geassocieerd worden met de 'makkaken'. Wie ligt daar nou van wakker?

Ik minacht uw soort. Ik heb geen hekel aan alle Vlamingen.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 21:51   #42
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Nou, vergeet dat maar hoor.

Geen enkele Marokkaan of Turk die geassocieerd wilt worden met een balloze Vlaming. Het woord 'vlaming' bezien bepaalden zelfs als een belediging. Zelfs uw eigen volk (De walen). Tot zover uw kennis over de allochtone gemeenschap.

Ik heb beide nationaliteiten en wanneer iemand me een jaar geleden vroeg naar mn nationaliteit, zei ik: Belgische van Marokkaanse afkomst.

Tegenwoordig zeg ik in volle trots: Marokkaans.
Aangezien u zich klaarblijkelijk niet wenst te assimileren in onze Vlaamse samenleving (waar ik alle begrip voor heb), bent u van plan om terug te keren naar Marokko? Daar kan u namelijk uw Marokkaanse identiteit ten volle beleven zonder last te hebben van die gruwelijke, racistische Vlamingen.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 15 december 2010 om 21:55.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 21:54   #43
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geen enkele Marokkaan of Turk die geassocieerd wilt worden met een balloze Vlaming. Het woord 'vlaming' bezien bepaalden zelfs als een belediging. Zelfs uw eigen volk (De walen). Tot zover uw kennis over de allochtone gemeenschap.

...
Idd hebben veel witte Vlamingen geen idee hoe er door veel 'vreemdelingen' tegen hen aan wordt gekeken.

De term Vlaming is besmet geraakt, en wie op een forum als dit, de zoveelste hersenloze haatpost t.a.v alles dat niet Vlaams is, leest, snapt ook waarom.

In de nltalige muziekscene in Vlaanderen (zie je so wie so steeds minder witte Vlamingen ) lijkt 'Nederlands' gelukkig een wat neutraler begrip.

In het onderstaande liedje rapt een jongen (uit Belgie) op 0.39 dan ook vrolijk 'Ik ben een Nederlandse rapper'. Ik zie het de meeste witte Vlamingen nog niet doen (misschien stiekem).

http://www.youtube.com/watch?v=i4sU1zfIlKI
NoordStyle

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 december 2010 om 21:56.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 21:58   #44
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh meisje, U mag van mijn part schrijven dat u niet wilt geassocieerd worden met de 'makkaken'. Wie ligt daar nou van wakker?

Ik minacht uw soort. Ik heb geen hekel aan alle Vlamingen.
Dat is nu net het verschil met u, ik schrijf dat niet...u wel.. u heeft niet eens door dat u daarmee alle cliché's over onverdraagzaamheid vanuit moslims naar anderen toe bevestigt! Het is te hopen dat je die "waarden" niet aan je kinderen doorgeeft!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 22:03   #45
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Aangezien u zich klaarblijkelijk niet wenst te assimileren in onze Vlaamse samenleving (waar ik alle begrip voor heb), bent u van plan om terug te keren naar Marokko? Daar kan u namelijk uw Marokkaanse identiteit ten volle beleven zonder last te hebben van die gruwelijke, racistische Vlamingen.
Ik zeg wat ik denk. Hebt u daar een probleem mee?

Ik mij niet assimileren? Nochtans ik brabbel in uw taaltje ondanks het feit dat ik perfect 2talig ben, ik werk voor de Vlamen en ga zelfs op café met de Vlamen. Straf hé.

Lees mijn post eens terug. Ik kom nochtans heel goed overeen met Vlamingen hoor. Maar de mensen waarmee ik overeenkom weet ik uit de grote groep Vlamen te selecteren. Gentenaars bijvoorbeeld vind ik best wel chill.

En neen, ik ben hier geboren dus ik heb niets te zoeken in Marokko. Later als ik oud ben misschien wel, als mn villa volledig is afgewerkt

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 15 december 2010 om 22:04.
Oud 15 december 2010, 22:21   #46
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Idd hebben veel witte Vlamingen geen idee hoe er door veel 'vreemdelingen' tegen hen aan wordt gekeken.

De term Vlaming is besmet geraakt, en wie op een forum als dit, de zoveelste hersenloze haatpost t.a.v alles dat niet Vlaams is, leest, snapt ook waarom.

In de nltalige muziekscene in Vlaanderen (zie je so wie so steeds minder witte Vlamingen ) lijkt 'Nederlands' gelukkig een wat neutraler begrip.

In het onderstaande liedje rapt een jongen (uit Belgie) op 0.39 dan ook vrolijk 'Ik ben een Nederlandse rapper'. Ik zie het de meeste witte Vlamingen nog niet doen (misschien stiekem).

NoordStyle
Nog eentje! Fijn dat jullie zo eerlijk zijn! Natuurlijk weten we dat wel hoe jullie over ons denken, juist daarom lukt het niet zo goed, dat multiculturele gedoe!
Hersneloze haarposten van uw en Suqar's kaliber mogen en kunnen voor onze cultuurrelativisten. Die denken dat jullie hulp nodig hebben, omdat jullie niet " begrepen worden in je eigenheid"!
Ben je daar weer met je rap? Pff...
Oud 15 december 2010, 22:24   #47
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zeg wat ik denk. Hebt u daar een probleem mee?

Ik mij niet assimileren? Nochtans ik brabbel in uw taaltje ondanks het feit dat ik perfect 2talig ben, ik werk voor de Vlamen en ga zelfs op café met de Vlamen. Straf hé.

Lees mijn post eens terug. Ik kom nochtans heel goed overeen met Vlamingen hoor. Maar de mensen waarmee ik overeenkom weet ik uit de grote groep Vlamen te selecteren. Gentenaars bijvoorbeeld vind ik best wel chill.

En neen, ik ben hier geboren dus ik heb niets te zoeken in Marokko. Later als ik oud ben misschien wel, als mn villa volledig is afgewerkt
Ik heb er geen probleem mee dat ge blijft hoor! Mag best zolang je jezelf ervan bewust bent gekozen te hebben voor het Westen, de verlichting en hoe dan ook die spelregels zult moeten aanvaarden. zolang u dat even zelf uitdoktert is het mij best!
Pakt u wel uw kroost mee als ge naar uw villa trekt? Familiebanden moet je dicht bij je houden!

Laatst gewijzigd door alice : 15 december 2010 om 22:25.
Oud 15 december 2010, 22:25   #48
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Dat is nu net het verschil met u, ik schrijf dat niet...u wel.. u heeft niet eens door dat u daarmee alle cliché's over onverdraagzaamheid vanuit moslims naar anderen toe bevestigt! Het is te hopen dat je die "waarden" niet aan je kinderen doorgeeft!
Ik schrijf en zeg wat ik denk. U doet dat inderdaad niet. Laat ons stellen dat dat nou net 1 van de Vlaamse karaktertrekken is. Hypocrieten. Zagen, klagen en gillen kunnen ze dan weer als de beste. Maar nekeer de moeite doen om de handen uit de mouwen te steken, ho maar dat moeten de allochtonen en de walen maar doen.

U doet met mn post wat u wilt, meisje. U boeit me niet zozeer.
Oud 15 december 2010, 22:27   #49
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Tis waar. Binnen 100 jaar zijn we er toch allemaal aan.
Wat een attitude ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Maynard Keynes
In the long run, we're all dead
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 22:31   #50
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

NoordStyle
Zeg maar gerust 'rapt een allochtoon'.

Voila, zo ver zijn we al. Men noemt zichzelf 'een Nederlander'. Nou, niet dat ik er van verschiet hoor. Ik zei het al: tegenwoordig wil men niet meer geassocieerd worden met de Vlamen.
Oud 15 december 2010, 22:33   #51
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen probleem mee dat ge blijft hoor! Mag best zolang je jezelf ervan bewust bent gekozen te hebben voor het Westen, de verlichting en hoe dan ook die spelregels zult moeten aanvaarden. zolang u dat even zelf uitdoktert is het mij best!
Pakt u wel uw kroost mee als ge naar uw villa trekt? Familiebanden moet je dicht bij je houden!
U hebt dan ook niet veel te zeggen of te beslissen. Laat ons dat zo houden ook
Oud 15 december 2010, 22:37   #52
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik schrijf en zeg wat ik denk. U doet dat inderdaad niet. Laat ons stellen dat dat nou net 1 van de Vlaamse karaktertrekken is. Hypocrieten. Zagen, klagen en gillen kunnen ze dan weer als de beste. Maar nekeer de moeite doen om de handen uit de mouwen te steken, ho maar dat moeten de allochtonen en de walen maar doen.

U doet met mn post wat u wilt, meisje. U boeit me niet zozeer.
Ik doe dat juist wel, u zeggen wat ik over uw opvattingen, mening over Vlamingen denk, en wanneer iemand hypocriet is bent u dat wel. U minacht onze cultuur en voelt u daarboven verheven, terwijl u strikt genomen volgens de waarden binnen mijn cultuur zwak in uw argumenten, agressief in uw attitude en bewust provocerend met de bedoeling dezelfde agressie uit te lokken. Wie dan de grootste bek heeft wint, daar hou ik me echter niet mee bezig. Ik zie dat als zwakte, typerend voor leden binnen partiarchale machoculturen.
Oud 15 december 2010, 22:38   #53
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U hebt dan ook niet veel te zeggen of te beslissen. Laat ons dat zo houden ook
Evenveel als u. Laten we dat vooral ook zo houden!
Oud 15 december 2010, 22:39   #54
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Evenveel als u. Laten we dat vooral ook zo houden!
Ik dring u dan ook niets op. Sterker nog, u kunt mijn rug op.
Oud 15 december 2010, 22:40   #55
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik doe dat juist wel, u zeggen wat ik over uw opvattingen, mening over Vlamingen denk, en wanneer iemand hypocriet is bent u dat wel. U minacht onze cultuur en voelt u daarboven verheven, terwijl u strikt genomen volgens de waarden binnen mijn cultuur zwak in uw argumenten, agressief in uw attitude en bewust provocerend met de bedoeling dezelfde agressie uit te lokken. Wie dan de grootste bek heeft wint, daar hou ik me echter niet mee bezig. Ik zie dat als zwakte, typerend voor leden binnen partiarchale machoculturen.
Welke cultuur?

(Als het op cultuur aankomt, kan Eberhard het perfect uitleggen vind ik. Waar blijft hij, potverdorie?)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 15 december 2010 om 22:40.
Oud 15 december 2010, 22:45   #56
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik dring u dan ook niets op. Sterker nog, u kunt mijn rug op.
Heb je nu echt nergens geleerd op een normale, beschaafde en beleefde manier een discussie te voeren? Is dat typisch voor jou Marokkaanse cultuur?
Oud 15 december 2010, 22:48   #57
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke cultuur?

(Als het op cultuur aankomt, kan Eberhard het perfect uitleggen vind ik. Waar blijft hij, potverdorie?)
Welke cultuur? Wat dacht je van gelijke rechten voor mannen en vrouwen, rechten voor holebi's scheiding kerk en staat, gelijkwaardigheid van mensen, vrijheid van mening, dus ook pers, democratie? Een samenleving waar rede en niet religie het leven van burgers bepaald? Beetje mee nu? Of minacht je iets zonder te weten wat het is? Dat noemen wij VOOROORDELEN, vast al van gehoord!
Oud 15 december 2010, 22:52   #58
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Heb je nu echt nergens geleerd op een normale, beschaafde en beleefde manier een discussie te voeren? Is dat typisch voor jou Marokkaanse cultuur?
Ow, u bent ook Marokkaans.. Zeg het dan van in het begin hé.
Oud 15 december 2010, 22:54   #59
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Welke cultuur? Wat dacht je van gelijke rechten voor mannen en vrouwen, rechten voor holebi's scheiding kerk en staat, gelijkwaardigheid van mensen, vrijheid van mening, dus ook pers, democratie? Een samenleving waar rede en niet religie het leven van burgers bepaald? Beetje mee nu? Of minacht je iets zonder te weten wat het is? Dat noemen wij VOOROORDELEN, vast al van gehoord!
Niks Vlaams aan, meisje. Hoeveel keer ga je die lulkoek nog herhalen?

Dat soort rechten hebben de walen ook, Fransen ook, Italianen ook, en ga zo maar door.. Ook allemaal Vlamen zeker.
Oud 15 december 2010, 22:56   #60
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke cultuur? ...1)scheiding kerk en staat, 2)gelijkwaardigheid van mensen, 3) vrijheid van mening, 4) dus ook pers, 5) democratie?....

1) In Belgie wordt de RK geestelijkheid door de Staat bekostigd
2) Behalve voor mocro's
3) Cicatris kreeg gevangisstraf
4) NL commerc tv stations verboden in Vlaanderen & Brussel
5) Democratie. Met een erfopvolgend Koningshuis zeker

De enige cultuur die Vlaanderen écht heeft is de graaicultuur.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be