![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Moeten Vlaams Blok-mandatarissen hun slogans nakomen? | |||
Nee, die slogans zijn bedoelt voor 't gepeupel. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 85,71% |
Ja, maar niet in de privé sfeer. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel de Rob Verreycken in zijn jaren van Christus zit (33) zoals wij hier in Antwerpen zeggen, heeft hij nog steeds niet geleerd de andere wang aan te bieden. Je zou denken dat een man die zich al heel zijn leven bedient heeft van fysieke intimidatie – van het achter de deur pletten van de schooljuf tot het in elkaar trappen van zijn vrouw – door introspectie tot inzicht komt. Niet dus. Misschien houdt Rob er wel een heel andere moraal op na, - wie zal het zeggen, maar dan gaat hij zeker niet vrijuit, want dan bedriegt hij zijn kiezers. Weet je wie eigenlijk de grote mededaders zijn in heel dit verhaal? De Rob zijn omgeving! Doordat Rob Verreycken al jaren wegkomt met zijn wangedrag is hij zich onaantastbaar gaan voelen. Robje wordt al van in zijn jeugd een hand boven het hoofd gehouden bij alles wat hij mispeuterde. Hij moest ook altijd een Flinke Vlaming zijn. Goed in sport zijn met zijn mager lijfke,... niet wenen enzo…. Enfin ge weet wel. Dat wreekt zich. Vooral op andere. En ook nu zal Rob Verreycken niets leren. Heel de gezinspartij zet haar sterke schouders onder Rob. Want wat is de officiële boodschap van het Blok in deze zaak? Ze heeft het zelf gezocht meneer! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat lijkt me nergens in mijn bericht te lezen staan. |
||
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=504219#504219 |
||
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u vernam was de versie van Rob Verreycken; tevens hebben we ook de versie van zijn (ex-)vrouw vernomen. Nu aan de rechter te oordelen wie nu het gelijk aan zijn kant heeft. |
|
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat erop wijst dat Rob-klop, toch volgens de rechtbank, minder gevaarlijk is voor zijn eigen kinderen dan zijn ega. Maar nu de VZW' s van het Vlaams Blok veroordeeld zijn voor racisme zal Rob-klop in de toekomst wellicht met NOG hardere BEWIJZEN moeten komen om de rechters te kunnen overtuigen, wees gerust.
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoiets noem ik inconsequentie. Dat is uw eigen partijidealen verloochenen. |
||
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met Vlaams Blok- lidkaart of sympathieën heeft dus 0,0% kans op een loopbaan als rechter.
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als die mevrouw straatverbod heeft en dat schendt, dan moet de Rob naar de politie gaan ipv op zijn vrouw te boenken Als die mevrouw met peperspray in Rob zijn gezicht gespoten heeft, lag Rob op de grond te kronkelen ipv op zijn vrouw te boenken. Als die mevrouw niet met peperspray gespoten heeft maar wel gedreigd heeft, had Rob kunnen gaan lopen ipv op zijn vrouw te boenken Als Rob (om welke reden ook) dan toch genoodzaakt was tot zelfverdediging had hij zich kunnen beperken tot een neutraliserende greep ipv op zijn vrouw te boenken. Als Rob bij monde van zijn raadsheer een persmededeling omtrent de zaak de wereld instuurt, had daar op zijn minst ook kunnen instaan dat hij zijn gewelddaad betreurt. Niet zo bij Rob Klop natuurlijk. ’t Zal net zoals bij Guido Tastenhoye wel een spontane reactie van zijn lichaam geweest zijn |
||
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 | ||