![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt ervan af welke leeftijk die kerels hebben, zou ik zo zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Bwa, neen, zelfs als zij nu 14 is, en die tien gasten die erop gezeten hebben in 24 uur, zijn er ook 14, nog vind ik het niet echt getuigen van zelfrespect en moet je daar als ouder op reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik nomineer de uitdrukking PBL-RKT
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is al een nieuw woord: "Albaniërs"
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Ach, precies of zo'n tentsletje is een fenomeen dat je overal tegenkomt. Ik heb de voorbije zomers meerdere jongerenfestivals afgeschuimd, en ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord (al ben ik misschien selectief doof en blind).
Als ik het journaal op één mag geloven, heeft één iemand dat woord net voor de festivalzomer in de mond genomen, en is dat bijgevolg genomineerd voor de lijst van Woord van het Jaar. En precies zoals de eindredacteur van Van Dale aanhaalt in dat nieuwsfragment, ging het om een on-line stemming, en het toeval wil nu dat op het internet voornamelijk jongeren surfen die woorden als tentsletje bijzonder lollig vinden. Ik ben er namelijk van overtuigd dat indien de stemming was gebeurd via stemkaarten in de dichtsbijzijnde openbare bibliotheek, het resultaat er wellicht volledig anders had uitgezien. Er hoeft bovendien slechts op een paar middelgrote fora een "stem keer op tentsletje, zo wijs!"-topic te staan om zo'n stemming te winnen, dus past "tentsletje" wel in de categorie bij woorden uit de jongerencultuur zoals "swaffelen" dat enkele jaren geleden won. Jammer? Tja, maar dat valt uiteindelijk allemaal wel te relativeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() terwijl iedereen voorbijgaat aan het woord pino dat in de categorie jongerentaal de concurrentie wegblies
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn tijd had je geen tentsletjes, zelfs openlijke vleeschelijke gemeenschap hebben met zeer jonge dames was uiterst zeldzaam op bietmuziekfeesten.
Feesten waar langharig tuig zich toegoed deed aan het spuiten van Marie Juana op de beukende muziek van zware metaalmuziek. Het verval van onze maatschappij neemt desastreuse vormen aan. Het is allemaal de schuld van Cliff Richard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, als die meisjes nu goesting hebben in sex op zo'n festival, dan doen ze dat toch gewoon zeker?
![]() |
![]() |