![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans toonde een recente reportage in Vranckx dat het in de Parijse cités dermate erg is geworden dat zelfs niet-islamitische vrouwen worden aangesproken door moslimjongeren van Noord-Afrikaanse oorsprong. En dan druk ik mij nogal eufemistisch uit, want dat "aanspreken" ging van verwijten en schelden tot daadwerkelijk aanvallen en zelfs verkrachten. Met als grote motief: ze kleden zich als hoeren. Kortom, al die vrouwen kleden zich niet zoals de islam voorschrijft en dus moeten ze het ontgelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het OCMW heeft nieuwe arbeidskledij met hoofddoeken gekocht. De uniforme hoofddoeken, die enkel de haren bedekken, moeten vermijden dat er te veel verschillen in hoofddeksels opduiken. Indien niemand een hoofddoek draagt heb je even veel uniformiteit. Hier komt men alleen tegenmoet aan diegenen die een hoofddoek willen dragen en discrimineer je diegenen die er liever geen dragen. Citaat: In de woon- en zorgcentra van het OCMW in Mechelen dragen ongeveer vijftien werkneemsters een hoofddoek. Het gaat om bejaardenverzorgsters en schoonmaaksters. Doet er niet toe wie of wat het zijn. De stelling hierboven blijft opgaan.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ook een maffiabaas de onschuldigheid zelve is zolang hij het moorden maar overlaat aan zijn ondergeschikten nietwaar. Het is niet enkel het niveau waarop misdaden gebeuren dat aansprakelijk is. De opdrachtgevers en ideologen (in dit geval de imams) net zoals iedere medewerker van de maffia en elke islamiet mee verantwoordelijk is voor zijn geloof. Wie medewerker of gelovige blijft zonder verweer tegen misdaden is medeschuldig. Dat soort 'jongeren' vindt niet alleen steun bij hun imam maar ook in hun gemeenschap. Anders zouden zij onmogelijk die gemeenschap zo kunnen domineren. Punt!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Vrouwen die een hoofddoek wensen te dragen en daar verder niemand mee storen, moeten niet "aangepakt" worden; die moeten gerust gelaten worden. Als er jongeren zijn die overlast veroorzaken, dan zijn het die jongeren die moeten aangepakt worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het helemaal niet over vrouwen in het algemeen, maar wel, overeenkomstig het onderwerp van deze draad, over vrouwen in een overheidsfunctie. Daar horen geen religieuze symbolen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ze het dragen als fashion statement? Mag het dan wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lijkt me een verschil te zijn tussen die hoofddoekjes die men in bijvoorbeeld het folkmilieu wel eens ziet en de islamitische hoofddoek. Een moslimvrouw zal die eerste vorm trouwens niet dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beantwoordt mijn vraag niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U antwoordt nog steeds niet op de vraag. Mag het wel wanneer het als fashion statement gedragen wordt? Een eenvoudige ja of nee volstaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier over vrouwen die werken als poetsvrouw of bejaardenhelpster.
|
![]() |
![]() |