Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2010, 15:52   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Waar leest u dat allemaal en waarom klopt het niet?

Ik vraag om vers en bezwaar, niet om kopiëren en plakken.
niet gezien dat de nummerkes erbijstaan? het bezwaar noem jij "kopieren/plakken"?

tja....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 15:55   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeries is geen hoeren.
Toch wel!
Het is niet omdat wij voor de term "hoeren" eveneens "prostituees" gebruiken, dat de hoeries in het Nederlands geen hoeren zijn. Wij hebben gewoon het arabische woord overgenomen. Anders ben je er zo fier op dat we arabische termen gebruiken en nu ineens niet?

Citaat:
De verzen zijn geen spam, de manier hoe je een tekst kopieert en plakt wel.
heu?

Citaat:
Dus nog een keer; breng uw bezwaar (geen tekst, anders zet ik ook tekst, geen links, anders doe ik het ook en dit is allemaal geen manier van discussiëren), beargumenteer het en verdedig het vervolgens tegen mijn kritiek.
ha, ge bedoelt dat ik het "in mijn eigen woordjes" moet zeggen? Wel die "spam" ZIJN mijn eigen woordjes man!
Citaat:
Of hebt u liever copy-past en links, misschien?
ik ga de koran niet hertypen, noch ga ik mijn eigen uitleg hertypen.

Zorg jij ondertussen maar dat je niet van je uitgespreid tapijt valt als vannacht de lantaarn van de maan uitgaat in de 7de hemel!
Je zou nog rapper bij je 72 hoeren (je weet toch dat het in feite grote witte druiven zijn?) geraken dan je lief is.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101220_015

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 15:57.
Oud 20 december 2010, 15:56   #43
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het enige wat kan uitgespreid worden is een tapijt. Ik zie geen akker uitspreiden, geen terrein uitspreiden, geen vloer en geen amphitheater uitspreiden.
Ik zie de aarde wel uitgespreid!! Ik kan op aarde lopen, bouwen, rijden en alle andere mogelijk activiteiten uitoefenen. U spreekt hier de feiten tegen.

Citaat:
Jammer maar helaas.
Bergen zijn géén palen en ze houden uw uitgespreid tapijt ook niet vast. Jammer maar helaas.
Ik zeg nergens dat de bergen palen zijn, ze zijn als palen. Er is een groot verschil hé.

Laatst gewijzigd door porpo : 20 december 2010 om 15:57.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 15:58   #44
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Eigenlijk vermoeiend. Jij kent de islam veel beter dan de gemiddelde westerling, maar ook jij verwart hem met christendom. Lijden heeft geen louterende of verlossende waarde in de islam. Dat is Jezus of Dostojevski, en behoort niet tot de waanideeën van de pedofeet (salami alibi walibi)!
Anderen laten lijden als dat de islam en/of verbreiding van de islam ten goede komt, dan weer wel. In de zin dat men daarvoor beloond gaat worden.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 20 december 2010 om 15:58.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 15:59   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie de aarde wel uitgespreid!! Ik kan op aarde lopen, bouwen, rijden en alle andere mogelijk activiteiten uitoefenen. U spreekt hier de feiten tegen.
En ik kan dat allemaal op een BOL ! straf hé! Wie kan er nu toveren? jij of ik?

Citaat:
Ik zeg nergens dat de bergen palen zijn, ze zijn als palen. Er is een groot verschil hé.
kijk naar die andere versnummerkes: het zijn de bergen die je tapijt dat je uitgespreid hebt vasthouden anders beeft je tapijt! Straf hé. (ge hebt die nummerkes niet opgezocht he stouterikske!)

En dan te weten dat het in die islamitische landen véél meer beeft dan bij ons op ons bolletje met zwaartekracht. Maar ja, wij hebben dan weer geen koran waarin alles juist verteld wordt.

Weet je nog dat Mohammed de maan heeft laten splitsen? was ook straffe kost hé?
En dat de zon ondergaat in die modderpoel heeft Mohammed zèlf gezegd! en hij heeft niet gezegd dat de zon ondergaat in Antwerpen zenne.

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 16:00.
Oud 20 december 2010, 16:07   #46
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik kan dat allemaal op een BOL ! straf hé! Wie kan er nu toveren? jij of ik?
Ik zeg dat de aarde inderdaad uitgespreid is omdat ik bijvoorbeeld op aarde kan bouwen en lopen. Ik zie geen tegenargument, ik zie gewoon spammen en hoeries, hoeren noemen.

Ik geef jou een kans om met iets beter af te komen. Ik zeg: oké, stel de islam is niet beter, wat is het alternatief dan? Wat is er beter dan? Waarom?

En indien je geen alternatief hebt, en verder met mij de verzen wilt bediscussiëren, dan gaan we zo te werk:

1) Niet spammen
2) Breng uw bron --één voor één--
3) Beargumenteer het
4) Verdedig mijn weerlegging op uw argumentatie.

Laatst gewijzigd door porpo : 20 december 2010 om 16:09.
Oud 20 december 2010, 16:18   #47
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
U verwacht van mij iets en dat iets is aanpassen aan uw manier van leven, waarden en normen.
Ik verwacht dat niet, maar ik eis dat. Wat u denkt te moeten doen om mijn eis in te kunnen willigen, is uw probleem, niet het mijne. En als u aan mijn eis niet wenst te voldoen, dan kan dat, daar heb ik zelfs enig begrip voor, maar de consequentie is dan wel dat u voor mij een persona non grata bent en dientengevolge op hoort te hoepelen.

Citaat:
Je toont nog keer aan dat u niet in staat bent om te discuteren en je bevestigt het gewoon. Maar hé beste mevrouw sus
U vroeg wat ik dacht, beste schepsel porpo, en daar heb ik u antwoord op gegeven. Kom daarom niet af met dat ik niet in staat ben te discussiëren. Ik heb keurig antwoord op uw vraag gegeven.

Citaat:
Beste mevrouw Sus, ik beledig jou en jouw geloof/overtuiging niet, dus probeer niet om jouw gelijk te halen door de andere te beginnen beledigen.
Beste schepsel porpo, u beledigt mijn intelligentie met uw filosofisch-religieus gezever, net zoals ik vind dat uw religie een belediging is voor zo ongeveer alles waar ik voor sta. Tevens beledigt u mij door mij bewust met mevrouw aan te spreken, vandaar dan ook dat ik mezelf nu toesta u met de neutrale term schepsel aan te spreken. U beschouwt uzelf immers als een schepsel gods/allahs/jahwehs (doorhalen wat niet van toepassing is), nietwaar?
Nogmaals, u vroeg naar mijn gedachten, en mijn gedachten hebt u gekregen. Dat die u niet bevallen, is ook al mijn probleem verder niet. Doe ermee wat u wilt.

Citaat:
Jou ook, een prettige dag en bedankt voor de reactie.
Geen dank.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 16:25   #48
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik verwacht dat niet, maar ik eis dat. Wat u denkt te moeten doen om mijn eis in te kunnen willigen, is uw probleem, niet het mijne. En als u aan mijn eis niet wenst te voldoen, dan kan dat, daar heb ik zelfs enig begrip voor, maar de consequentie is dan wel dat u voor mij een persona non grata bent en dientengevolge op hoort te hoepelen.
Maar u beseft wel dat u iets onmogelijk eist? Ik zal u vertellen waarom.
Ik verblijf waar het beter is, en op dit moment is mijn verblijfplaats beter: mijn studeerkamer beter, mijn huis beter, mijn stad beter, mijn land beter .. enz. Ik ben niet gek om op dit moment iets anders te kiezen, ik ben wel bereid om te verhuizen (bijvoorbeeld naar andere kamer, andere stad, andere land, andere continent ..) op voorwaarde dat de mogelijkheid er is, plus rechtvaardiging dat het (bestemming) beter is.

Hetzelfde geldt voor wat ik denk en geloof. Op dit moment is het de islam, en indien er ergens door iemand (gerechtvaardigd) aangetoond wordt dat er iets beter is, dan zal ik het volgen.
Oud 20 december 2010, 16:31   #49
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hetzelfde geldt voor wat ik denk en geloof. Op dit moment is het de islam, en indien er ergens door iemand (gerechtvaardigd) aangetoond wordt dat er iets beter is, dan zal ik het volgen.
Ik eet alle dagen stront. Indien ergens door iemand wordt aangetoond dat er iets lekkerders bestaat, dan zal ik daarop overschakelen.
Oud 20 december 2010, 16:40   #50
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeries is geen hoeren.
Deze ziet toch geen arabische etymologie in dat woord:
http://www.etymonline.com/index.php?...earchmode=none

In 't Duits, de Grimm ook niet:
http://urts55.uni-trier.de:8080/Proj...?lemid=GA00001

Een NL etymologisch woordenboek heb ik hier niet.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 16:41   #51
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik eet alle dagen stront. Indien ergens door iemand wordt aangetoond dat er iets lekkerders bestaat, dan zal ik daarop overschakelen.
Elke maal je worst eet zit er toch nog een beetje in, zo 't met darmen gemaakt is ipv met plastic.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 december 2010 om 17:07.
Oud 20 december 2010, 16:47   #52
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Hor al-ayn; eigenlijk is het 7or al-ayn en h/7 heeft geen equivalent in het Engels, Duits of Nederlands.

http://nl.wikipedia.org/wiki/%E1%B8%...abische_letter)
Oud 20 december 2010, 16:47   #53
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
De vragen zijn dan
1.Waar je recht (dat of iets anders) te eisen vandaan komt. Niet je eis maar het recht op een eis. Heb je daar een bron voor?
2. Is je "eis" afdwingbaar of maar een wens?
Oud 20 december 2010, 17:02   #54
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Hor al-ayn; eigenlijk is het 7or al-ayn en h/7 heeft geen equivalent in het Engels, Duits of Nederlands.

http://nl.wikipedia.org/wiki/%E1%B8%...abische_letter)
circe doet aan "volksetymologie"
Oud 20 december 2010, 17:05   #55
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

mij lijkt het heel duidelijk. hoeries = hoeren.

Natuurlijk wisten ze niet dat hoeries in feite witte druiven waren, die domme vlamingen toch! die dachten dat hoeries iets helemaal anders waren! Maar ja, daarom zijn het ook wel domme vlamingen geweest die het woord overnamen zeker.
(laten we even raden: vlak na de kruistochten?)

Oud 20 december 2010, 17:13   #56
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
mij lijkt het heel duidelijk. hoeries = hoeren.

Natuurlijk wisten ze niet dat hoeries in feite witte druiven waren, die domme vlamingen toch! die dachten dat hoeries iets helemaal anders waren! Maar ja, daarom zijn het ook wel domme vlamingen geweest die het woord overnamen zeker.
(laten we even raden: vlak na de kruistochten?)
Citaat:
mij lijkt het
Citaat:
laten we even raden
...
Eerder uit Gotisch/protogermaans volgens etymonline.com en dan wordt het wel héél oud en moeilijk na te trekken, want zoveel schreven die Goten en protoGermanen nog niet. (Ulfila moest voor de Goten speciaal een alfabet uitvinden om de bijbel te kunnen vertalen, las ik) We zijn dan wel veel voor de Kruistochten, hé.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 december 2010 om 17:43.
Oud 20 december 2010, 17:18   #57
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
circe doet aan "volksetymologie"
ُEn spamologie.
Oud 20 december 2010, 17:19   #58
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Eerder uit Gotisch/protogermaans volgens etymonline.com en dan wordt wel héél oud en moeilijk na te trekken, hé want zoveel schreven die Goten en protoGermanen nog niet. (Ulfila moest voor de Goten speciaal een alfabet uitvinden om de bijbel te kunnen vertalen, las ik) We zijn dan wel veel voor de Kruistochten, hé.
je haalt het niet. ik héb dat al jaren geleden beginnen opzoeken. het klopt gewoonweg niet.

Hoeren komt van hoeries.
whores komt van hoeries

putains komt van iets anders. prostitutes komt van iets anders, putes komt van putains, maar hier zitten we dus bij de "p".

whores, hoeren, hure, hore... heeft ineens NIKS met hoeries te maken? lamenielache!

Oud 20 december 2010, 17:24   #59
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

En in welke taal bestaat het woord hoeries?
Oud 20 december 2010, 18:00   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En in welke taal bestaat het woord hoeries?
fonetisch bestaat "hoeries" in het arabisch natuurlijk. het is niet omdat de islamieten (het gros ervan) geen schrijftaal nodig denken te hebben, dat de meer ontwikkelden op deze aardkloot (de anderen zitten op hun tapijt dat door de bergen wordt vastgehouden naar het schijnt, anders vallen ze eraf) zich niet van een geschreven taal voorzien om hun begrippen door te geven.

"hrs" bestaat ook in het aramees en betekent daar "grote witte druiven". Als men dan ziet dat uw 72 hoeren enkel voorkomen in de koran als het over de schalen met fruit en lekkernijen gaat in uw paradijselijke toekomst, terwijl die schalen worden rondgebracht door paradijselijke jongetjes (nee ze hebben ze nog net geen rafkes genoemd), dan kan ik me wel een goed beeld vormen van uw "hoeries" hoor.
Ik koop gewoon grote witte druiven in de carrefour. Sommige van uw geloofsbroeders laten zich er eerst voor ontploffen.
volgens mij kunnen ze dan niet meer naar de Carrefour, maar dat is hun probleem zeker hé?

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 18:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be