Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2010, 11:29   #41
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ach, de slaafjes van hun eigen "domheid" dan.
"Rond de eigen kerktoren" de verkeerstroom ophouden en weggebruikers in gevaar brengen.
Jammer hé als je niet iedereen die in uw weg komt rijden van de baan kunt smijten.
Hoe eerlijk rijden zou het niet worden als alleen de Miceles van deze wereld van onze wegen gebruik konden maken.
Citaat:
Ik reken natuurlijk het totale kostenplaatje van de auto, op een autoleven van pakweg 10 jaar is kan dat 3 maal de aankoopprijs zijn.
Al degenen die een tweedehands kopen is al de eerste groep die we van de baan gooien.
Citaat:
Winterbanden voor een 25.000 € auto kosten maar 500 € velgen inbegrepen, toch als men ze ten laatste begin november besteld. (september oktober kunnen ze nog goedkoper zijn)
‘k zal eens aan mijn zoon zeggen dat hij zich liet bedriegen of mij leugens wijsgemaakt heeft. Mijn broer betaalde zelfs nog meer.
Citaat:
De (staal)velgen verslijten uiteraard niet. En de opgeborgen velgen met zomerbanden ook niet.
En hebt ge ook een tip voor mensen die op een appartement wonen waar ze die bandenden kunnen opbergen ?
Zouden de garages wel voldoende opslagruimte hebben als we met zijn alleen banden wisselen ?
Citaat:
En door met winterbanden te rijden vermijdt men zeer kostelijke ongevallen, maar ik beperk me nu op die met blikschade.
Dus men doet dikwijls 20-25% winst op de aankoopprijs van een wagen.

Natuurlijk vermijdt men met winterbanden ook nog dat de bonus-malus niet omhoog gaat moest men zich een dure omniumverzekering nemen, dus moest iemand dat excuus vermelden, dit is het antwoord.

En ik spreek natuurlijk van 40 jaar ervaring, ik ken er heel veel die na de eerste domme blikschade met zomerbanden pas winterbanden gekocht hebben, sommige konden het zelfs niet navertellen...
Na 40 jaar ervaring kan ik u vertellen dat ik ongevallen vrij gereden heb op zomerbanden.
Ik ben dan ook maar een slaafje van mijn eigen "domheid" die "Rond de eigen kerktoren" reed in de winter en voor de zeldzame doortocht door de bergen sneeuwkettingen of sneeuwsokken gebruikte.
Ik heb trouwens een vriend die bij regenbanden zweert maar ondertussen op kletskoppen rondtuft. Ik bedoel maar, het is moeilijk voor anderen uit te maken welke banden voor hem nodig zijn. Anders kon de wetgever beter zelf uitmaken welke banden standaard op de autos moeten liggen in de EU.
Zomerbanden zijn volgens mij zelfs zelden de meest optimale bandensoort.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 20:55   #42
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Voila, we kunnen misschien eens over getallekes discuteren

http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...oen-euro.dhtml

waals rijverbod kost al 100miljoen euro
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be