![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe eerlijk rijden zou het niet worden als alleen de Miceles van deze wereld van onze wegen gebruik konden maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zouden de garages wel voldoende opslagruimte hebben als we met zijn alleen banden wisselen ? Citaat:
Ik ben dan ook maar een slaafje van mijn eigen "domheid" die "Rond de eigen kerktoren" reed in de winter en voor de zeldzame doortocht door de bergen sneeuwkettingen of sneeuwsokken gebruikte. Ik heb trouwens een vriend die bij regenbanden zweert maar ondertussen op kletskoppen rondtuft. Ik bedoel maar, het is moeilijk voor anderen uit te maken welke banden voor hem nodig zijn. Anders kon de wetgever beter zelf uitmaken welke banden standaard op de autos moeten liggen in de EU. Zomerbanden zijn volgens mij zelfs zelden de meest optimale bandensoort. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, we kunnen misschien eens over getallekes discuteren
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...oen-euro.dhtml waals rijverbod kost al 100miljoen euro |
![]() |
![]() |