![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees misschien deze Nederlandstalige tekst eens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Heeft er al iemand gekozen voor "laat de mensheid maar uitsterven, ik wil geen sex?".
Twas dus nogal een makkelijk ethish dilemma. Ik denk dat nijntje eerder haar ideën over mannen wil bevestigd zien dan iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb mijn handboek sociologie er even bijgehaald
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je doet me vaag aan een moslimfundi denken met je achterhaalde denken. Maar goed, denken is vrij zeker ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
We moeten dus van de volgende situatie uitgaan: U bent als enige van uw geslacht. Er zijn nog 200 (om het even iets "normaler" te houden) van het andere geslacht. Iedereen is vruchtbaar, maar om een of andere bizarre reden is het libido van iedereen tot nul herleid. Het is nog wel mogelijk om seks te hebben, maar we zullen er niet meer van genieten. Zouden jullie seks hebben (met dus als enige doel om u voort te planten, en niet om genot te hebben), of zouden jullie het laten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
hij zou beter geen uitspraken doen over dingen waar hij niets van weet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je denkt trouwens in vakjes: sociologie is verwant met biologie, psychologie, politocologie, economie,... Nu ja, had ik iets anders van je verwacht ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, sex zonder genot maakt de keuze al wat ingewikkelder. Zou ik het vies vinden? Ik denk het wel, maar hoe vies, dat weet ik niet, en ik denk dat dat een belangrijke factor is. In ieder geval zou ik er toch voor kiezen om de mensheid voort te laten bestaan. Uit primaire overlevingsdrift, uit bewondering voor al het mooie dat we gemaakt hebben en kunnen hebben. En omdat we onze nieuwsgierigheid moeten kunnen blijven cultiveren, er is nog een heelal te ontdekken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk zou ik het menselijk ras redden. En gene shit met kunstmatige inseminatie of monogamie: nood breekt wet. ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Tegenvraag aan Nijntje!
Stel dat die ene vent echt walgelijk afzichtelijk is, en nog achterlijk bovendien (allez, stel dat hij mij is)... Zoude der dan een kind van krijgen in de hoop dat het op u trekt of houdt ge het voor bezien wat de overleving van de mensheid betreft? ![]() Wat als het Dutroux was? Bin Laden? Hitler? Verhofstadt?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En er zijn dan wel nog 999 999 999 andere vrouwen hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |