![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Ontslag Rob Verreycken? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
40 | 65,57% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 34,43% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Last van selectieve doof-en blindheid? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() En "vrijgesproken"
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Onafhankelijk? Die schrijven hun artikels met het rooi boekske er neffe. Ik wil niet alles goedpraten maar het feit dat zijn vrouw een straatverbod had en traangas gebruikte zegt ook wel iets he. Hij probeerde zijn kinders te beschermen tegen de vrouw. |
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bespaar mij werkelijk jullie selectieve verontwaardiging. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de "bewijzen" spreken trouwens helemaal niet in het voordeel van verreycken, ik heb geen idee vanwaar u dat haalt. Ten eerste doet het feit dat die vrouw een omgangsverbod had helemaal niet ter zake. Ten tweede staat bij mijn weten nog altijd niet vast ofdat de heer Verrycken eerst zijn ex- aanviel en dat die spoot als verdediging, of omgekeerd
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een krant hoeft wel per sé objectief te zijn, elke krant heeft een aparte rubriek opinie/analyse waar redactueurs hun mening kwijt kunnen, zoiest als waarheid verkopen op de eerste pagina getuigt echter weeral eens wat voor een kolderkrant de Morgen wel is
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat heeft niets met vrijemeningsuiting te maken. Goede nieuwsgaring probeert zoveel mogelijk alle elementen die een rol spelen of van tel zijn bij een bepaald nieuwsonderwerp erbij te voegen om zo een zo correct en volledig beeld te schetsen. Dat is journalistiek, een soort actuele geschiedschrijving. Een journalist die bewust feiten achterhoudt om een ander beeld te schetsen, bezondigt zich aan vervalsing van de werkelijkheid. Maar opinies mogen natuurlijk geuit worden. Met het feit dat De Morgen een linkse krant is en zich heel anti-Vlaams Blok opstelt, heb ik op zich geen problemen. Er mogen gerust ellenlange opinie-artikelen tegen het Vlaams Blok gepubliceerd worden. Maar bij nieuwsgaring moet men correct te werk gaan. In dat verband vind ik het trouwend tekenend even de reactie van menig linkse rakker aan te halen. Tijdens de voorbije Golfoorlog werden de Amerikaanse media vanuit Europese linkse hoek beschuldigd dat ze aan eenzijdige berichtgeving deden, omdat ze alleen positief en gefilterd nieuws brachten. Volgens diezelfde linkiewinkies mag men blijkbaar wel met de feiten rammelen als het over het Vlaams Blok gaat. Merkwaardige tegenstelling. |
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#58 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#59 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |