![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Suqar is blijkbaar Marokkaanse maar daarom geen lid van de stelende groep wat niet betekent dat Marokkanen naast dat probleem moeten kijken, de stelende groep is immers groot genoeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die zaken hebben gedaan die niet door de beugel kunnen. Mensen afpersen, carjackings, overvallen. En weet je wat die arme stakker mag doen: 6 maanden een taakstraf uitvoeren (patatten schillen en wortelkes int OCMW). Als jij dat geen faling noemt, dan weet ik het ook niet hoor. Roepen en tieren is geen optie. Het wordt hoog tijd van echt op te treden. Mensen verplicht aan het werk te zetten en verplichten van te studeren zou een mooi begin zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Mensen zullen inderdaad het hef in eigen handen nemen, en dan staan we nog verder van huis. Rellen? Ik denk eerlijk gezegd dat men gewoon zal beginnen neerknallen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Volgens mij krijg jij wel meer een pak rammel.
Ga eens kijken op het Ketnet forum. Dit is er een voor volwassenen Laatst gewijzigd door Caligula : 5 januari 2011 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg zijn ze zo laf en kiezen ze enkel vrouwen en bejaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een lange en harde werkstraf ten bate van slachtoffers van bvb zinloos geweld , slachtofferhulp enz lijkt me een gepaste straf ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen kunnen dus niet anders dan zelf optreden, en zoals dat dan gaat in die zaken, zal dat met wapens zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Jammer genoeg, maak je een punt. Ik vind het schandelijk hoe bepaalden onze naam verkrachten. Als kind schaamde ik me om te zeggen dat ik Marokkaans was wanneer iemand me vroeg naar mn identiteit. Zeveren helpt niet meer, men moet vele harder optreden tegen dat soort. Allochtoon en autochtoon. Nou pas op, ik ben vaak uitgescholden door zo een paar 'broeders' hoor. Ze zetten hun zinnen niet alleen op autochtonen maar op mensen die tegen hun manier van doen zijn (of deze nu allochtoon of autochtoon zijn). Wat ik wel heb gemerkt is dat de politie mij serieuzer neemt wanneer ik een klacht neerleg tegen een soortgenoot dan wanneer een autochtoon die klacht indient. Vooral in Antwerpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Ja, dat is inderdaad ook een optie. Dat soort moet aan het werk worden gezet.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een hele terechte observatie. De eigen-volk-rechter denkt dan ook altijd begripvol mee met criminelen uit het eigen volk. Redenen om het witte volk onbestraft te laten zijn dan ook legio: Die wilde dat niet - Die heeft dat niet zo bedoeld - Het is toch al weer terugbetaald - Die persoon is ziek en moet niet bestraft maar geholpen worden - We kunnen het slachtoffer er toch niet mee terughalen - Het is fout gegaan maar hij had de beste bedoelingen - Hij is al erg genoeg gestraft in de publiciteit - De dader is zijn baan al kwijt - Hij wordt geen beter mens van gevangenisstraf - Hij belooft dat ie het nooit weer zal doen - Hij wist niet wat hij deed - Celstraf kost de gemeeenschap alleen maar geld - Iedereen fraudeeert toch - Het is pas de eerste keer Als ik wat vergeten ben: De Vlaamse magistratuur is creatief hoor om het eigen volk buiten de cel te houden. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 januari 2011 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() Citaat:
Hoe willen de Walen het hebben misschien? Citaat:
Anderzijds mag je uzelf gewoon niet beschermen. Neem nu dat ze u betrappen met pepperspray, tja dan ben jij de pineut.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |