Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2011, 17:21   #41
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1) Dus Belgie steunt Kabila en zijn moordacties of geven wij geld voor andere doeleinden?
Als je geld aan een regime geeft, dan steun je dat regime, ja.

Citaat:
2) Gaan we de Duitsers nu nog beschuldigen van het vermoorden van joden?
Neen; want (1) ze vermoorden geen Joden meer én (2) er is een breuk met dat regime, met de verantwoordelijken die berecht zijn, een mea culpa geslagen en verander van administratie.

Citaat:
3) Toon aan dat al deze dictators direct geld hebben gekregen van de VS. Kortom, niet om het het land en burgers te helpen maar om deze dictator te helpen, want dat is hetgeen je beweerd.
Dus je ontkent dat de USA - en andere Westerse landen - middelen geven aan dictators? Wrslk zal het wel met de clausule 'en gebruik het goed, he!' zijn, maar waarom zou dat relevant zijn? Geld is overgedragen aan een regime dat daardoor versterkt is.

Als ik dat kan bewijzen, ga je dan stoppen met de Amerikaanse overheid te verdedigen en zien voor de imperialistische, interventionistische regulerende oorlog- en welvaartsstaat machine dat ze is?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 17:22   #42
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat Saddam verantwoordelijk is voor deze doden.
Bush is niet verantwoordelijk voor ook maar 1 onschuldige dode?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 18:00   #43
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht

Neen; want (1) ze vermoorden geen Joden meer én (2) er is een breuk met dat regime, met de verantwoordelijken die berecht zijn, een mea culpa geslagen en verander van administratie.

Dus je ontkent dat de USA - en andere Westerse landen - middelen geven aan dictators? Wrslk zal het wel met de clausule 'en gebruik het goed, he!' zijn, maar waarom zou dat relevant zijn? Geld is overgedragen aan een regime dat daardoor versterkt is.

Als ik dat kan bewijzen, ga je dan stoppen met de Amerikaanse overheid te verdedigen en zien voor de imperialistische, interventionistische regulerende oorlog- en welvaartsstaat machine dat ze is?
Ah, dus men moet al het geld dat naar Palestina vertrekt en Iran ook tegenhouden want dat gaat naar de regimes daar.
Komaan, meer sancties tegen Iran. Eens kijken hoeveel mensen er beter van worden.

En de VS steunt Saddam ook al lang niet meer.

Ik ontken dat de VS rechtstreeks geld geven aan regimes om ze in stand te houden. Ok, dus meer sancties voor Iran en geen geld meer naar Iran?

Ik verdedig de VS waar dat terecht is. Indien zij iets fout doen dan is dat zo en zal ik hen daar ook niet voor verdedigen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 18:03   #44
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat weet ik niet. Ik weet niet wat deze man allemaal heeft uitgestoken. Ik zeg dat ze terecht Saddam en zijn regime hebben verwijderd en dat dat spijtig genoeg nooit had gelukt zonder onschuldige slachtoffers. Hierbij zeg ik dat ze heel veel dingen veel beter hadden kunnen doen en dat ze fouten hebben gemaakt. Maar dat is iets anders dan de belachelijke karikatuur welke mensen als jij ervan maken. Je kan de VS dan ook als massamoordenaar bestempelen in WOII. Doe maar e, ik hou je niet tegen hoor. Ik zeg enkel dat dat belachelijke onzin is.
Oud 12 januari 2011, 20:04   #45
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Hillary Clinton had in vroeger jaren nog iets innemends. Momenteel zie je hoe de VS politiek mensen deformeert.
In de VS bereiden veel groeperingen zich al voor op een confrontatie met de overheid.
En terecht.
Oud 13 januari 2011, 07:41   #46
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Hillary Clinton had in vroeger jaren nog iets innemends. Momenteel zie je hoe de VS politiek mensen deformeert.
In de VS bereiden veel groeperingen zich al voor op een confrontatie met de overheid.
En terecht.
Jaja, we hebben de Louis Teroux reportage ook gezien.
Oud 13 januari 2011, 07:51   #47
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat weet ik niet. Ik weet niet wat deze man allemaal heeft uitgestoken. Ik zeg dat ze terecht Saddam en zijn regime hebben verwijderd en dat dat spijtig genoeg nooit had gelukt zonder onschuldige slachtoffers. Hierbij zeg ik dat ze heel veel dingen veel beter hadden kunnen doen en dat ze fouten hebben gemaakt. Maar dat is iets anders dan de belachelijke karikatuur welke mensen als jij ervan maken. Je kan de VS dan ook als massamoordenaar bestempelen in WOII. Doe maar e, ik hou je niet tegen hoor. Ik zeg enkel dat dat belachelijke onzin is.
Maak je niet druk om hen.
Als er hier iets fout loopt, zijn zij immers de eerste om te roepen dat de VS moet komen helpen.

Toen de oorlog in Bosnie uitbrak, eisten men dat de VS kwam helpen

Maar nu vind men dat de VS niet mag ingrijpen als er iets ver van hun bed gebeurd.
Eigenlijk zouden de Extremisten hier eens een paar geslaagde aanslagen moeten plegen. Zo enkele waarbij er enkele duizenden mensen last hebben van de gevolgen.
Eens zien wat ze dan gaan zeggen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 16:41   #48
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
En eist om brutale sancties tegen Iran, laat de uittredende mossad chief zen statements voor wat ze zijn, nl, dat Iran hun nuclear programma jaren vertraging heeft opgelopen dankzij hun terreurdaden (wetenschappers liquideren, cyberterreur, enz) en ze aldus pas "de bom" theoretisch zouden kunnen ontwikkeld hebben in 2015.

Doch is het noodzakelijk om het Iraans volk uit te gaan hongeren volgens Hillary.

Een bron ?...een deftige bron a.u.b. geen zonnestraal/zonnekind blogjes..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 16:53   #49
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als er hier iets fout loopt, zijn zij immers de eerste om te roepen dat de VS moet komen helpen.

Maar nu vind men dat de VS niet mag ingrijpen als er iets ver van hun bed gebeurd.
Eigenlijk zouden de Extremisten hier eens een paar geslaagde aanslagen moeten plegen. Zo enkele waarbij er enkele duizenden mensen last hebben van de gevolgen.
Wees gerust...ik heb me nog nooit druk gemaakt om iemand op dit forum
Oud 14 januari 2011, 00:36   #50
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Een bron ?...een deftige bron a.u.b. geen zonnestraal/zonnekind blogjes..
Het nieuws, zonnekind.
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 00:37   #51
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk zouden de Extremisten hier eens een paar geslaagde aanslagen moeten plegen.
Volledig akkoord.
Oud 21 januari 2011, 07:31   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

3) Toon aan dat al deze dictators direct geld hebben gekregen van de VS. Kortom, niet om het het land en burgers te helpen maar om deze dictator te helpen, want dat is hetgeen je beweerd.
Oud 21 januari 2011, 10:24   #53
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Momenteel zie je hoe de VS politiek mensen deformeert. In de VS bereiden veel groeperingen zich al voor op een confrontatie met de overheid.
En terecht.
Idd. Ik merk dit ook, ''ten velde'' zelfs. Ook in VS militaire kringen groeit ontevredenheid omtrent het beleid van een beperkte kliek politici-plutocraten met eigen fucked up agenda daar. Je gaat zulks natuurlijk nooit lezen in de mainstream pers.

De constitutie in de VS, met de idealen en de geest waarin ze geschreven werd wordt compleet met de voeten getreden en het wordt steeds erger. Echte VS patriotten weten al lang dat de VS niet meer is wat ze beoogd was te zijn.

De weinige VS lovers hier zijn infeite onwetenden die enkel maar wat meeheulen met de bully... Kijk maar eens naar het inhoudelijk gehalte van de posten van die meeheulers. Zegt genoeg.

Er gaat een grote ommekeer komen in de VS, dat staat vast. Ik denk echter dat het nog een generatie kan duren. Maar dat er iets groots op til is staat als een paal boven water.
.
Oud 21 januari 2011, 10:29   #54
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Veel geluk.

Steek er vooral niet te veel energie in. Uw opponent heeft al meermaals bewezen niet met bewijzen overweg te kunnen.

.
Oud 22 januari 2011, 09:55   #55
lemire
Banneling

Standaard

Tendentieus en lasterlijk. Meer valt over dergelijke titel niet te zeggen.

Laatst gewijzigd door lemire : 22 januari 2011 om 09:55.
lemire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2011, 09:56   #56
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Idd. Ik merk dit ook, ''ten velde'' zelfs. Ook in VS militaire kringen groeit ontevredenheid omtrent het beleid van een beperkte kliek politici-plutocraten met eigen fucked up agenda daar. Je gaat zulks natuurlijk nooit lezen in de mainstream pers.

De constitutie in de VS, met de idealen en de geest waarin ze geschreven werd wordt compleet met de voeten getreden en het wordt steeds erger. Echte VS patriotten weten al lang dat de VS niet meer is wat ze beoogd was te zijn.

De weinige VS lovers hier zijn infeite onwetenden die enkel maar wat meeheulen met de bully... Kijk maar eens naar het inhoudelijk gehalte van de posten van die meeheulers. Zegt genoeg.

Er gaat een grote ommekeer komen in de VS, dat staat vast. Ik denk echter dat het nog een generatie kan duren. Maar dat er iets groots op til is staat als een paal boven water.
.
Klopt van A tot Z niets van.

Laatst gewijzigd door lemire : 22 januari 2011 om 09:57.
Oud 22 januari 2011, 09:59   #57
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:

Klopt.
Oud 22 januari 2011, 10:00   #58
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee. Niet in de zin dat er enige ten onrechte gedood werd.

Laatst gewijzigd door lemire : 22 januari 2011 om 10:00.
Oud 22 januari 2011, 10:03   #59
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Al goed dat de illegale bezetters dat volk dan voedde met bommen en granaten en andere chemische smeerlapperij.

En qua infrastructuur terug naar het stenen tijdperk gekatapulteerd.
Vooral de laatste zin is een voorbeeld van onhandige propaganda want zeer ver verwijderd van de werkelijkheid.
Oud 25 januari 2011, 18:45   #60
Xing Ho
Banneling

Standaard

Nieuwe IDF chief: Iran is geen bom aan het maken. Sancties werken niet en targetten alleen de bevolking.

Citaat:
The sanctions don't hurt their nuclear development program or the strengthening of their military. Rather the sanctions affect the country's economy and citizens.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be