![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's waar. Vraag is of ik daar de behoefte toe heb. "Geef me gewoon mijn Guinness en laat me met rust, bende zagers".
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, om de betogers toch de kans te geven enige inhoudelijke boodschap mee te dragen, een link naar de intro van Trends van deze week. Hopelijk lezen de betogers dat en kunnen ze hun verhaal tenminste wat onderbouwen:
Op naar het tijdperk van defaults en inflatie
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn Vlaams-nationalisten niet welkom op de betoging misschien?
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een vreemde reacties hier. Die betoging is helemaal geen Pro-Belgie betoging. Het is een betoging tegen de politieke impasse die geen enkel standpunt inneemt voor of tegen Belgie. Waarom de Belgicisten dit dan als een pro Belgie betoging omschrijven mag een raadsel heten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "SHAME" doet me een beetje te veel naar mijn goesting denken aan een optocht van kippen zonder kop die wél luid kunnen kakelen maar geen eieren leggen, een stoet van schapen die er op staan in 't putteke van de winter geschoren te worden, een processie van ezels die géén wortel willen, alleen maar stokslagen.
Het "Circus Jeroen Bosch" verzinkt erbij in het niets. Het zou kunnen dat ik daar eens naartoe ga kijken, maar waarschijnlijk kan ik net zo goed op de DVD wachten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uitingen in het stemhokje daarentegen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zullen diegenen die graag op de 'vendelzwaaiers' foeteren hun luie zetel moeten achterlaten, op zoek naar nieuwe stimuli voor de productie van schuim op de lippen, en worden diegenen die zich overal te pas en te onpas met de beeldvorming omtrent "les boches du nord" bezig houden gedwongen steeds vaker gebruik te maken van gerecycleerd materiaal 'uit de jaren stillekes'. Bijkomend voordeel is dat de in dat geval zéker onverwachte electorale 'aardverschuivingen' des te harder zullen aankomen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde vanochtend op de RTBF een reportage over de betogingen en culturele evenementen tegen het niet-vormen van een regering.
De RTBF reporter zei op het einde : "de burgers willen een regering en zetten op die manier de druk op hun politici om er een te vormen, maar ook hier blijkt dat de tegenstellingen even groot zijn als bij de politici. Want de Franstaligen die meelopen roepen de Vlamingen op om te stoppen met hun "onredelijke eisen", en de Vlamingen die meelopen roepen de Franstaligen op om te stoppen met het blokkeren van hervormingen". Zelfs de Waalse pers begint het te begrijpen. Hoera voor deze vooruitgang! . |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() het begint te dagen, het begint te dagen.
Ik heb het overlaatst tegen iemand gezegd: de weg naar onafhankelijkheid is als het voortduwen van een sneeuwbal. Tot voor kort moesten we die bergop voortduwen. Na de overwinning van n-va in 2010 is de sneeuwbal nét over de top geraakt. Nu rolt ie op zichzelf, nog niet te rap, maar ie rolt wel. En hij zal steeds sneller en sneller rollen, en groter en groter worden. Tot ie onstopbaar zal zijn |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 21 januari 2011 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel alleen vast de de organisatoren van deze betoging geen standpunt pro of contra belgie innemen. Ze hebben zelfs al afkeurend gereageerd op Joelle Milquet die de betoging politiek tracht te recupereren. Ik stel alleen vast. Kan je me eens vertellen wat daar schijnheilig aan is?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|