![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat broedt in je hof ? | |||
huismus |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
heggemus |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
merel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
zanglijster |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
koolmees |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
pimpelmees |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
winterkoning |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
roodborst |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
spreeuw |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
tortelduif |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
houtduif |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
holenduif |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
steenuil |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
5 | 26,32% |
geen tuin |
![]() ![]() ![]() |
4 | 21,05% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() ![]() de tit |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik nu een jonge kat heb, vermijden de meeste vogels mijn tuin. Ze komen wel - vooral duiven en roodborstjes - maar niet echt om er te broeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij mij broedt de dodo, de andescondor en de tamme amazoneduif
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() de vlaamse pechvogel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel eksters hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier spijtig genoeg twee bosduiven die al mijn zaad opvreten. De meesjes en het roodborstje komen niet meer. Wel nog een troep spreeuwen en dan vooral de Turkskes: eerst was er een koppeltje turkse tortelduifjes sinds een jaar of twee, ondertussen zit heel de familie hier: ik telde er al een stuk of acht. Wel mooie vogeltjes:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds kort met regelmaat een woody woodpecker: specht dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een reiger durft hier ook al eens als stanbeeld naar mijn goudvissen staan loeren.
Ik ga hem misschien doodschieten. Of wurgen, hangt van mijn humeur af. Laatst gewijzigd door Mambo : 20 december 2012 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen tuin en balkon , enkel een platdak achteraan van de winkel ,
duiven , kauwen zijn de voornaamste vogels die er komen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ai! ik heb vast iets verkeerd gedaan;
Mijn vaste huurders (meesjes) waren al druk in de weer om hun nestkastje weer eens te vullen had ik gezien. Ik meende zelfs al wat getjirp te horen verleden week van uitgekomen eitjes. Nadien niks meer. Ik zie ook geen meesjes meer af en aan vliegen. dus ga ik vanmorgen even in het nest kijken: en jawel vijf eitjes, geen broedende mama of papa. Dus heb ik het nest maar leeggehaald, want ik dacht dat ze niet meer terug zouden komen; en die eitjes wordt toch slecht. Zie ik nu toch wel één van de ouders binnenwippen zeker? Heb ik verkeerd gedaan door de nest (+ eieren) te verwijderen? zal wel zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2014 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Wat overdreven moeizucht allemaal niet kan veroorzaken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wieleWaal, Vlaamse gaai en de Brusselse slechtvalk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het drama valt precies nogal mee. papa mees is al terug druk bezig met het bouwen van zijn nest. Ik vermoed dat het lief verdwenen is, anders had ze op de eieren gezeten, toch? Enfin, ander en beter dan maar, spijtig dat hij twee keer moet werken. heb de bouwstenen van zijn prachtig nest wel in de buurt laten liggen. (waar hij nog steeds de witte haren van mijn poes vindt is me een raadsel, dat beestje is al jaren dood!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg Bob! zo intiem ben ik er niet mee hé. Maar ik heb wel de indruk dat "hij" mijn vaste klant is. Komt hier al jaren.
Ik zie er maar eentje trouwens, gewoonlijk maakt die eerst het nest en laat dan aan het popje zien hoe mooi hij kan bouwen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2014 om 18:15. |
![]() |
![]() |