![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Jup met een beetje geluk zijn ze er met geen stokken meer weg te krijgen omdat het volk op hen blijft stemmen.
En wat jij er van voor stelt moest het blok aan de macht komen ,droom maar verder zenne. Net alsof je nu geen rode partijkaart moet hebben om overal je postje te hebben en te behouden. En alles mooi bedekt te houden. Als het vlaams blok in antwerpen aan de macht komt is het eigenlijk een ietwat vergiftigt geschenk ,want eer je daar alles terug op de rails hebt begot!! Al ben ik er finaal tegen dat je een partij kaart nodig hebt om op een plaatsje te zitten (een bureauke hier oft daar of wat dan ook ) ,voor mij mag er een groene of een rode en blauwe of wat nog op de paats komen ,waar dan ook, als hij of zij er het best geschikt voor is . |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Uiterst rechtse partijen hebben zeker geen monopolie op machtsmisbruik; dat is zeker zo.
Het verschil is, dat de anderen het min of meer verdoken doen, in de wetenschap dat ze daarmee eigenlijk verkeerd bezig zijn, terwijl een uiterst-rechtse partij het bijna openlijk doet; uitdagend en vol eigendunk. Uiterst rechts stemmen is niet stemmen voor verandering, maar wel integendeel, voor meer, veel meer, van het meest rotte en slechte wat je je bij politiek kan voorstellen. Van de regen in de drop, dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ghost schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ghost schreef:
Citaat:
Die van de juweliers die zich een wapen aanschaffen? Of die van de inbrekers die bang zijn van dat wapen? Van mij mogen ze wapens in huis hebben, ik heb geen zaken in hun huis dus hoef ik daar niet bang voor te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ghost schreef:
Citaat:
U wilt toch meer werkgelegenheid , of vergis ik mij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ghost schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ghost schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Wat ik wel geweldig vindt is dat men beweerd indien het VB aan de macht komt alles zal mislopen.
Hoe kan met dat nu voorspellen. Kunnen ze allen in de toekomst kijken. Waar zit die logica toch? Laat ze mee regeren en we zullen wel zien hé. Bij de vorige verkiezingen kwam ons guyke op de proppen. Dat was de redder van ons land. Maar wat heeft dit kuyke al gedaan van zijn beloftes??? Waarom kunnen deze die de "toekomst" zien, niet gezien hebben dat het kuyke een leugenaar is?? Als je toch al weet hoe het gaat verlopen met het VB. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Inderdaad frolic, hier is het NU wel rozengeur en manneschijn zekers?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zeg, denk ik, de dingen zoals ik ze zie. Met andere woorden: als je het type bent dat je moeder zou verkopen, en je vrouw de straat laten doen, om winst te maken, zorg er dan voor, dat je al een blok partijkaart hebt, en voor jezelf een goed plaatsje hebt verzekerd, VOOR je blok stemt. Anders hoor je bij het klootjesvolk, dat zij misbruiken, en over wiens hoofden zij stappen, om zelf goud te vergaren. Heb je op dit ogenblik nog geen blok partijkaart, en geen invloed binnen die extreem-rechtse, door geldjoden geinfiltreerde partij, stem dan liever VLD. Ben je een decent mens (goed nadenken, hoor. Daar zijn er steeds minder van), stem dan om het even wat, behalve die twee ... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Een linkse geest spookt door het vlaamse landschap.
![]() Waar zijn de exorcisten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Jij zou beter eens nagaan, wat de N-VA te bieden heeft "vlaanderen". Dat zijn nu de enige echte nationalisten, en aan Bourgeoiske te zien, behoorlijk stijf rechts. Stem daarop, en het zal je niet spijten. Ik stem op Goovaerts, als die zijn woord houdt, en écht een partij sticht ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik stem vlaams blok.
Het nva heeft niemand iets te bieden met hun stijve hark. En goovaerts, stem daar maar op, dat is goed een tweestrijd tussen de vld en zijn partij. Versnippering van het liberaal gedachtengoed . Het gaat de goede kant op. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() Ik had niets anders van je verwacht vlaanderen.
Allez, plezier ermee dan ![]() En kom niet klagen, als mijn voorspelling uitkomt in Antwerpen, en je er bij nader inzien toch niet echt blij mee bent ![]() ![]() ![]() Je was gewaarschuwd! :o ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Jouw waarschuwing sla ik gewoon in de wind.
![]() En als er ene zal komen klagen zult gij het zijn ,omdat je gezond verstand wat later kwam. ![]() Het mijne heb ik gelukkig al gekregen ,daarom mijn uitmuntende keuze. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
"De mensen willen gewoon rustig kunnen leven, in peis, vree en veiligheid": dit wordt dus niet gerespecteerd/nagestreefd door het Blok. Het Blok wil geen rust enz. voor DE mensen, maar voor SOMMIGE mensen, ten koste van andere mensen! Citaat:
Citaat:
(Psst, het zijn net die probleemgevallen die een groot van het electoraat van het Blok uitmaken, en die denken dat hun problemen opgelost zijn als het Blok aan de macht komt! En het Blok buit dat mooi uit...) Citaat:
![]() ![]() Enfin, ik ben blij met je post, omdat ik weet dat er nog mensen zo denken. Het Vlaams Blok durft deze woorden allang niet meer in de mond te nemen, zij zeggen m.a.w. ook steeds minder wat "het volk" (volgens het Blok) denkt. Awel, ik ga u eens iets verklappen: een partij hoort net NIET te zeggen wat sommigen denken, en de kiezer heeft het NIET altijd gelijk! Het volk (of een deel daarvan) vertegenwoordigen is iets anders dan te zeggen wat zij denken: een partij heeft ook de verantwoordelijkheid het volk eerst in te lichten over bepaalde thema's, zeker als er een verkeerd beeld bestaat over iets. Maar neen, het is de onwetendheid waar het Blok op teert! (De rondvraag in Antwerpen indertijd, waarin men een aantal mensen vroeg te schatten hoeveel allochtonen er in Antwerpen wonen, is een mooi voorbeeld: sommigen spraken zelfs van 50% allochtonen!) Maar ach, hoe kan het Blok nu zijn verantwoordelijkheid opnemen en het volk informeren, als het zelf niet eens de dingen onderzoekt! Het Blok is de enige partij die vooral geld uitgeeft aan campagnes, reclame en in vergelijking met de anderen bijna geen geld uitgeeft aan studies van hun studiebureau! Het Blok WIL de problemen net niet oplossen, omdat zij dan geen "cliënteel" meer zouden hebben. Waarom zouden zij dus geld steken in juiste informatie? DAT noem ik crimineel! En niet die persoon die door een fout in zijn opvoeding, omgeving, ... zelf iets misdoet... Preventie is een "vies woord" bij het Blok, repressie is zaligmakend. (En nee, ik ben niet naïef, dat preventie alles oplost: preventie èn repressie moeten samengaan.) Dixi.
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |