![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() talk to the hand ....
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 29 januari 2011 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
hij zit daar goed en verdient centjes ! |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ... because the face is stuck kissing Bart de Wever's ass
![]() Wel grappig dat de CD&V nu het karretje aan dat van de NVA hangt, het is nog altijd wat wennen voor mij. Er waren tijden dat het omgekeerd was ![]() Mja, t is maar normaal dat kleine partijtjes hun karretje aan de grote partijen hangen om te overleven ![]() Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 30 januari 2011 om 14:57. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou maar in het achterhoofd houden dat de Tsjeven onbetrouwbaar zijn.
Dat kan U frustraties besparen. |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant maakt het hen voorspelbaar. Maar voorlopig zijn ze nog redelijk geschrokken van de prijs die ze betaalden voor hun uitgesproken belgicisme. De vlaamse kiezer jaagt hen angst aan, want ze hebben begrepen dat de Vlaming het belgicisme moe is.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de diverse debatten van vanmorgen vrees ik dat ze niet meer bij de CD&V moeten gaan aankloppen. Onbetrouwbaar of niet, zelfs een CD&Ver heeft zo zijn trots.
|
![]() |