![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Om te beginnen, heb je een full HD tv? Dan is blue ray wel een optie want je hebt toch een veel mooiere beeldkwaliteit. Heb je geen HD tv, laat blue ray dan zo. Heb je 'm wel? Dan had je al lang blue ray moeten hebben, want anders dient die tv tot quasi niks. (behalve als je enkel Telenet Prime HD kijkt of PS3-t.)
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb vandaag op mijn werk een stuk geschreven over de Loudness war en hoe dat de muziek min of meer kapot maakt. http://en.wikipedia.org/wiki/Loudness_war Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 2 februari 2011 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een blu-ray dvd speler. Mits aangepaste tv geeft dat toch wel heel mooi beeld... En er komen toch meer en meer blu-ray films uit dus jah...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 1800 staat boven. Die 1700 die kunt ge op repeat zetten en springt vanzelf af, ook wel tof.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na meer dan 30 jaar, kunt ge het u voorstellen, dat moet meer dan goed geweest zijn, overigens zijn er nog altijd 1200 ers uit de jaren 70 en 80 die nog altijd werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sl 1200 is van de eerste generatie dus een mk1 zou ergens van achter de jaren 70 zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() sinds blue-ray op de markt is heb ik voor mezelf gezegd : ik wil alles blue-ray en wacht wel even tot de prijzen dalen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ol' Skool VHS
![]()
![]() |