![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Guy Verhofstadt? Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 februari 2011 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Guy ("le fantastique") Verhofstadt zal voor lagere lichaamsdelen moeten vrezen als die gekkin haar tanden gaat gebruiken.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb mijn vrouw een iPad gekocht, omdat ze veel leest. Ze stond er eerst weigerachtig tegenover. Nu moet ik dat spel uit haar pollen wrikken om het eens te kunnen updaten. Ik ben gene yup, in die zin dat ik niet steeds het laatste nieuwe moet hebben. Bij mij moet het zijn tijd meegaan. Ik ben echter wel volledig overgeschakeld van PC naar Mac en ben sindsdien stukken gelukkiger (ik moet mij nooit meer kwaad maken, en heb nog geen minuut ongewild tijd verloren op een Mac). Natuurlijk; discussies ivm cijferkes ("jamaar ne PC-CPU is 2,6Ghz en dien van ne Max maar 2,4Ghz") zijn aan mij niet besteed. Als ik dat zeg krijg ik steevast de repliek dat ik ne simpele ziel ben "want dat is waar Apple op aast; mensen die niks van computers kennen". En dan zeg ik dat ik al 15 jaar in IT zit en al enkele jaren als hoofd van een consultancy bedrijf (wat dus de waarheid is). ![]() En dan bezien ze mij raar (kan effe duren). En dan komt eruit: "ah OK ge zijt ne yuppie". ![]() Whatever! lol Laatst gewijzigd door pixelpower : 1 februari 2011 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond de boodschap van BDW super: Kerjeuzeneuzenmosterdpot. Gewoonweg Schitterend. Een dikke pluim voor Bart.
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mooie naam als je ... stel ... een derde krijgt (enkel als die een meisje zou zijn
![]()
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeiden de Amerikanen ook van de VC in Vietnam. Ten andere. Als die Franstaligen dan toch zo'n pussies zijn waarom worden we dan al bijna 200 haar door hen "onderdrukt".....
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apple mikt op mensen die teveel geld hebben of ze nu rechts of links lullen zolang ze maar hun zakken kunnen vullen! Qua naakte cijfers is het gewoon waanzin om te zien hoeveel geld mensen neerleggen om die egostreelders aan te kopen. Het volstaat gewoon om de winstmarges van Apple te bekijken om in te zien dat je grandioos wordt genaaid. Nu ik heb ooit ook een mac gehad maar om vandaag nog te zeggen dat mac os zoveel beter is dan Windows 7 vind ik niet meer opgaan. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 februari 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de lezerscommentaren op de web-stekken van Le Soir en La Libre Belgique valt op te maken dat de "curieuzeneuzemosterdpot" ook in Franstalig België een voltreffer is, een echte 'hit', zeg maar.
En dan dat driehoekje ernaast ![]() Deze verbale & picturale middenvinger ter attentie van de theatrale politiekers-kaste en de daarmee bevriende persmeute gaat alleszins een schone carrière tegemoet ![]() De naar mijn goesting véél te rechtse, véél te koningsgezinde, véél te belgicistische heer De Wever komt af en toe toch wel écht geniaal uit de hoek. 't Is ne krak!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 februari 2011 om 21:53. |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 1 februari 2011 om 21:53. |
|
![]() |