Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2003, 09:05   #41
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Communist schreef:
Citaat:
Ik weet waar het geld moeten halen om dat museum te bouwen. We stoppen gewoon met geven van subsidies aan het Vlaams Blok! Geld genoeg!
Ik stel voor dat we dan eerst beginnen met de PVDA, die op alle mogelijke manieren geld binnensluist langs VZW’s, omdat ze politiek nergens staat.

Het positieve is wel dat de ‘Communist’ ook zijn bedenkingen heeft bij die 30 miljoen en ze liever niet op de belastingbetaler wil verhalen.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2003, 09:29   #42
Frolic
Burgemeester

Frolic's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Inderdaad, wat een inhoudelijke interessante debatten. Als ze niets meer weten beginnen ze te schelden op elkaar. Dat is natuurlijk zeer gemakkelijk, want normaal redeneren vraagt een inspanning.
inhoudelijk debatten, laat staan inhoudelijk interessante debatten, zijn hier zoek. Hier wordt gewoon gal gespuid. Eénrichtingsverkeer van haatdragende boodschappen, tegen alles wat anders is. Zijn het niet de Joden dan zijn het wel de Marokkanen. Zijn het niet de Marokkanen dan zijn het wel de Walen,.... Zielige mannekes(en sporadisch vrouwkes) die hun lamlendige leven blijkbaar enkel kunnen opfleuren door op dit forum zichzelf interessant voor te doen.

Normaal redeneren? Dat zou betekenen dat deze forumpraat de norm zou zijn? Dat zal het gelukkig nooit worden.

Wat een wijsheid! Zijn het niet de joden of de Marokkanen , dan is het de inzenders uitschelden. Bij gebrek aan wat beter.

En als toppunt zo'n spreuk hebben:

‘Je déteste vos idées, mais je serais prêt �* me faire tuer pour défendre votre droit de les exprimer librement’ (Voltaire).

De Voltaire's zijn hier moeilijk te vinden.
Mijn uitspraken van gisteren hebben vooral betrekking op "Je déteste vos idées". En het is niet omdat "je serais prêt �* me faire tuer pour défendre votre droit de les exprimer librement" dat ik mij bij die Bruine denkwijze moet aansluiten of die haatboodschap moet onderschrijven. Of wel?
Oud 13 januari 2003, 09:35   #43
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Frolic schreef:

Citaat:
Mijn uitspraken van gisteren hebben vooral betrekking op "Je déteste vos idées". En het is niet omdat "je serais prêt �* me faire tuer pour défendre votre droit de les exprimer librement" dat ik mij bij die Bruine denkwijze moet aansluiten of die haatboodschap moet onderschrijven. Of wel?
Voor zover ik heb kunnen nagaan heeft hij nergens kunnen aantonen wat ‘bruine’ denkwijze betekent en bestaat de argumentatie uit een opsomming van verwijten die nergens op slaan.

Het is wel leerrijk om na te gaan hoe men de demagogie moet toepassen. …
Oud 13 januari 2003, 09:52   #44
Frolic
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre
Frolic schreef:

Citaat:
Voor zover ik heb kunnen nagaan heeft hij nergens kunnen aantonen wat ‘bruine’ denkwijze betekent en bestaat de argumentatie uit een opsomming van verwijten die nergens op slaan.

Je bent de klassiekers "populisme" en "politiek correct denken" nog vergeten.

Toch wel vreemd dat niemand lijkt te begrijpen wat ik bedoel met Bruine denkwijze, maar dat men er wel op reageert.
Oud 13 januari 2003, 09:54   #45
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Communist
Ik weet waar het geld moeten halen om dat museum te bouwen. We stoppen gewoon met geven van subsidies aan het Vlaams Blok! Geld genoeg!
Puik idee!
Hier zouden we een bindend referendum kunnen over houden 8)
Oud 13 januari 2003, 10:01   #46
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Citaat:
Frolic schreef:

Citaat:

Je bent de klassiekers "populisme" en "politiek correct denken" nog vergeten.

Toch wel vreemd dat niemand lijkt te begrijpen wat ik bedoel met Bruine denkwijze, maar dat men er wel op reageert.
Misschien zijn ze wel kleurenblind?
Oud 13 januari 2003, 11:56   #47
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Frolic schreef:

Citaat:
Tiens, tiens, het geweer wordt van schouder verlegt. Eerst gebruikt ge begrippen die ge niet verklaart en alle logica missen en dan verwacht ge van de lezer dat hij uw rommel zou opkuisen.

Als ge met een begrip:“bruine gedachten”…(?!) afkomt, dan moet ge het ook kunnen uitleggen. En tot nu toe heb ik behalve zuivere demagogie weinig inhoud gevonden bij uw ‘innoverende’ ideeën. Als ge een discussie wilt beginnen dan moet ge minstens weten welke de vertrekpunten zijn. Deze zijn niet aanwezig bij uw betoog. Maar misschien is het alleen maar uw bedoeling bladvulling te maken?
Oud 13 januari 2003, 12:57   #48
Frolic
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Frolic schreef:

Citaat:
Tiens, tiens, het geweer wordt van schouder verlegt. Eerst gebruikt ge begrippen die ge niet verklaart en alle logica missen en dan verwacht ge van de lezer dat hij uw rommel zou opkuisen.

Als ge met een begrip:“bruine gedachten”…(?!) afkomt, dan moet ge het ook kunnen uitleggen. En tot nu toe heb ik behalve zuivere demagogie weinig inhoud gevonden bij uw ‘innoverende’ ideeën. Als ge een discussie wilt beginnen dan moet ge minstens weten welke de vertrekpunten zijn. Deze zijn niet aanwezig bij uw betoog. Maar misschien is het alleen maar uw bedoeling bladvulling te maken?
U heeft duidelijk een bijzondere vorm van dyslexie. Wanneer het u als regelmatig bezoeker van dit forum niet opvalt dat het hier steeds over hetzelfde gaat en steeds weer diezelfde Bruine vloedgolf door het forum raast dan hebt u dringend professionele hulp nodig. Maak eens een afspraak met uw arts, die verwijst u wel door naar één of ander revalidatiecentrum.
Oud 13 januari 2003, 16:35   #49
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Frolic schreef:

Citaat:
U heeft duidelijk een bijzondere vorm van dyslexie. Wanneer het u als regelmatig bezoeker van dit forum niet opvalt dat het hier steeds over hetzelfde gaat en steeds weer diezelfde Bruine vloedgolf door het forum raast dan hebt u dringend professionele hulp nodig.
Maar tot nu toe is hij onbekwaam gebeleken om het door hem gebruikte begrip ‘bruine gedachten’ te verklaren.

Ergens moet hij toch een medische term gehoord hebben en begint hij over dyslexie te praten, waarschijnlijk met de bedoeling een ander thema aan te snijden. Uit zijn verwijzing naar dyslexie moet ik opmerken dat hij ook geen benul heeft van het begrip dyslexie.

Dus mijn beste Folic, toon mij aan wat ge verstaat door ‘bruine gedachten’ en ‘dyslexie’ Zolang dit niet gebeurt zal ik er u wel op attent maken. En tussen haakjes: schelden is een teken van zwakte en heeft geen invloed op een logische uiteenzetting…
Oud 13 januari 2003, 18:16   #50
Frolic
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Frolic schreef:

Citaat:
U heeft duidelijk een bijzondere vorm van dyslexie. Wanneer het u als regelmatig bezoeker van dit forum niet opvalt dat het hier steeds over hetzelfde gaat en steeds weer diezelfde Bruine vloedgolf door het forum raast dan hebt u dringend professionele hulp nodig.
Maar tot nu toe is hij onbekwaam gebeleken om het door hem gebruikte begrip ‘bruine gedachten’ te verklaren.

Ergens moet hij toch een medische term gehoord hebben en begint hij over dyslexie te praten, waarschijnlijk met de bedoeling een ander thema aan te snijden. Uit zijn verwijzing naar dyslexie moet ik opmerken dat hij ook geen benul heeft van het begrip dyslexie.

Dus mijn beste Folic, toon mij aan wat ge verstaat door ‘bruine gedachten’ en ‘dyslexie’ Zolang dit niet gebeurt zal ik er u wel op attent maken. En tussen haakjes: schelden is een teken van zwakte en heeft geen invloed op een logische uiteenzetting…
Jean Pierre, jij bent de man. Zelfs met je handen op je rug gebonden en met je twee vingers in de neus win jij elke discussie! Je gevatte opmerkingen en haarscherpe analyses zijn onnavolgbaar. Ik geef het op!!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be