![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Welk kartel betekent het grootste gevaar voor België? | |||
N-VA+CD&V |
![]() ![]() ![]() |
12 | 30,77% |
N-VA+Vlaamsblok |
![]() ![]() ![]() |
27 | 69,23% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van beide opties vind ik op korte termijn echt gevaarlijk.
Indien de NVA met het Blok mee in cordon gaat zullen we geen effect 1+1 kan méér dan 2 zijn krijgen denk ik. Enfin, elke stem die daar heen gaat is er een in het voordeel van de PS. "Dank u" zegt Di Rupo daarop.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Waalse politici past die praktisch al decennia toe, met succes.
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() N-VA zal op geen enkele manier "doorwegen". Daarvoor leggen ze te weinig gewicht in de schaal.
Gezien de onvergeeflijke vetes tussen beide partijen (VB - N-VA), denk ik dat een kartel VB-N-VA gewoon onmogelijk is. Ik zie Groen nog eerder bij het Vlaams Blok aansluiten.
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De macht is echter een vieze beest. Wie ze persé wil verwerven, maakt soms rare sprongen. Ik vrees dat ooit deze belofte ook bij het oud vuil zal gezet worden, met als excuus voor wie het dan opportuun acht 'dat het volk dit wilde.......' Krijgen we dan een Fortuyn of een Haïder-scenario, wie zal het zeggen. Daar regeerden de bruinen zich snel dood. Maar voor België zou dit best wel eens definitieve en kwalijke gevolgen kunnen hebben. ![]() Voor wanneer precies dit scenario? Hoop doet me deze doem zo ver mogelijk vooruitschuiven. Wat ik de laatste tijd in mijn omgeving echter waarneem, voorspelt weinig goeds. Eén klein voorbeeldje: Gentse notoire francofone liberalen bekennen zich reeds openlijk tot het Vlaamsblok. Uiteraard niet voor hun Vlaamsnationalistische discours, maar uit razende afkeer voor het on-liberale beleid van paars, gekruid met racistische irritatie i.v.m. het asielbeleid.................. De verplichte koppelverkoop van wat fascistische rotzooi uit vervlogen tijden, nemen ze erbij, zonder vrees dat hen dit ooit duur komt te staan.
![]() |