![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik nu een goeie 3 maand gestopt. Ik rookte 1 pakje per dag. Dus tot op vandaag heb ik ongeveer 450 euro bespaard en het enige wat ik tot nu toe gekocht heb is een PS3 spel. Hopelijk komt de Ipad 2 dus ergens in april uit zodat ik me meteen de duurste versie kan aanschaffen. Het jeukt echt enorm om dat rookgeld er door te jagen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, maar ik wil toch gewoon een Ipad. Ik ben niet van plan om een tablet van een kleine speler te kopen zonder noemenswaardige store.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() met een beetje geluk vind je een eiland voor amper 100.000€
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zou dan ook absoluut geen scrupules hebben om het te verkwanselen. Ga elke maand op restaurant. Of, als dat uw ding is, ga geregeld naar zo'n wellnesscenter. Als ge discipline hebt en genoeg verlof om twee keer per jaar op vakantie te gaan, kunt ge het geld opsparen en ermee op reis gaan. Of een paar week-endjes weg ipv één extra vakantie. Een nieuwe pc, maar dan zo ene waar iedereen stikjaloers op zou zijn, met alle nieuwste en duurste snufjes. In elk geval, laat uw uitgespaard geld rollen man. Laatst gewijzigd door Sammael : 9 februari 2011 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé Mitgard, heb je al een nieuwe verslaving?
Naar't schijnt zoek je een andere als je het ene opgeeft ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 februari 2011 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou het eigenlijk niet weten, laat mij altijd wel uithalen bij gadgets ed dus ik zie altijd dat ik steeds méér verdien want dat 2 keer ronddraaien zie ik niet zo zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen spaar dat geld, je gaat het nog nodig hebben vermits je langer gaat leven. Er zal dus (ongeveer) tien jaar langer huishuur en dergelijke moeten betaald worden, medische kosten en dergelijke.
Ik zeg u dat je er geen winst aan gaat maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou het geld gebruiken om haar een gezichtsreconstructie te geven?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 9 februari 2011 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb eens een van hun shows gezien boven een meer in Oostenrijk, Bij de eerste stunt, een stuntvliegtuig dat uit een looping kwam en moest optrekken ging het mis, ... dat ding crashte in het meer, ... er stond misschien een paar duizend man te kijken en het was gewoon oorverdovend stil... Piloot had het wel overleefd, die gast moet meer als hoeresjans gehad hebben want dat vliegtuig was gewoon verpulverd ... |
|
![]() |
![]() |