![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oe? Zijn er dan mensen met een andere mening dan Dewever in Vlaanderen.?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een klucht zeg die NV-A. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zover ik weet is hem nog nooit een "tweede zit" gegund na een slecht interview, zoals dat wel gebeurde met een bepaalde linkse politica. Laat staan dat hij zelf hoofdredacteur van het nieuws speelde zoals Steve Stevaert, of journalisten bedreigde met ontslag zoals Verhofstadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Falen voor een partij dat is de verkiezingen verliezen. CD&V heeft grandioos gefaald, gevolgd door LDD, VB en OVLD. En die andere twee die blijven in hun vijvertje tobben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In eerste instantie had ik dit ook gehoopt. I.e. dat er sprake kon zijn van een doorbraak in de relaties tussen de vlaamsnationalistische families. Als ik de reactie van De Wever op de RTBF reportage hoorde, werd mijn hoop echter onmiddelijk weer gekelderd. Dewevers woorden over partijpolitiek waren nog niet koud of hij begon alweer actief het VB in het verdomhoekje te zetten. Triestige, triestige vent wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(Het Valentijn gedicht was niet van Edgar Allen Poe zelf, maar van Virginia Poe, zijn vrouw. http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Eliza_Clemm_Poe) Citaat:
Dit sloeg eigenlijk ook op de diepe wrok die tussen NVA en VB gegroeid is. Het is een eervolle uitnodiging tot verzoening. VB mandatarissen hebben een unieke kans om weg te geraken uit het negatieve cordon, om op een positieve manier te beginnen bijdragen aan de Vlaamse samenleving. Ik vond dit beter dan gelijk welke preek over christelijke normen en waarden, of beredeneerde oproep voor een Forza Flandria.
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
BdW betreurt dat er de ziekte van MRM nodig was om de verzoening tussen hen beiden te bewerkstelligen. Maar was het de ziekte die dat heeft mogelijk gemaakt? Of eerder het feit dat ze geen Vlaams Belanger meer was en zich zelfs tegen de top had gekeerd? Wat ik bedoel: zou BdW verzoening gezocht hebben en gesproken hebben op de begrafenis indien ze nog steeds de VB'er "pur et dur" zou zijn geweest? Dat gaan we nooit weten. Maar ik denk niet. Wat niet wegneemt dat zijn emotie om de dood van MRM oprecht was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Het is allemaal uiterst delicaat; De to�*ekomst zal het uitwijzen.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 15 februari 2011 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Partijpolitiek deugt niet. Ondermeer omdat het zelfs ongewild mensen tegen elkaar opzet omwille van partijbelangen waarbij men het volksbelang vergeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Tijdens zijn terechte fulminatie tegen de RTBF reportage heeft hij het achterste van zijn tong laten zien. Hij klaagt het feit aan dat de RTBF heeft nagelaten te vermelden dat MRM bij de partij was weggegaan. Men hoeft niet van slechte wil te zijn om te begrijpen dat hij bedoelt: "mocht ze nog bij het VB zijn geweest dan was de haat hetze tegen deze overledene natuurlijk wél toegestaan". Tot daar de "grote meneer" BDW.
![]() |