![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is pas een echte downgrade, nu ga je onze interest echt omhoog zien schieten ze
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Vannacht hang ik de Vlaamse Leeuw op; ter aanmoediging van onze pro-Vlaamse politici. Dat ze zich niet laten intimideren door de talloze oproepen alla 'we hebben een regering nodig' en 'de partijen moet hun principes opzijzetten in het belang van het land'.
|
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Ik hou van regeringsvormingen en politiek
Eviva Belgica |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Zie je wel dat we nog leven,laat je niets misleiden Vlaanderen,we kunnen wel degelijk verder zonder een 50-tal ministers.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Goeie. Mijn leeuw ligt jammer genoeg thuis. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() Achja. Aljazeera is er
|
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Leve Verhofstadt, de katalysator van het einde van de modelstaat belgië.
![]()
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het wel gek, elk normaal land dat zo lang over een regeringsvorming doet begint er normaal uit te zien als Irak. Hier lachen we ermee, slapen een nacht en gaan morgen weer voort. En de boer ... die ploegde voort (me zijn superluxe machine). België 249 dagen zonder regering, als het niet in de media zou komen we zouden het niet eens merken.
Ter preventie van boze reacties: Ik wens me te verontschuldigen voor eventuele DT fouten en schrijffouten in het algemeen. ![]() Laatst gewijzigd door Glenneke : 17 februari 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Reactie uit de krant. Bravo !
Benny Van Campenhout HAMME (BRABANT), 17 februari '11 om 09:29 Ongepast? Neen mijnheer Eyskens, u maakt zich belachelijk. De heisa rond dit 'record' is totaal overbodig en misplaatst. Een buitenlands journalist verwoordde gisteren tijdens het nieuws perfect waarom we ons hierover helemaal niet hoeven te schamen. "De situatie in België verschilt totaal van die in Irak. In Irak kwam men niet tot een regeringsvorming omdat men de wil van het volk niet respecteerde. In België komt men niet tot een regeringsvorming omdat men de wil van het volk wel respecteert". Eerder iets om fier op te zijn dus. Bovendien werden de problemen van vandaag gecreëerd door de politici van gisteren, door u onderandere. Niets om fier op te zijn en u bent dus bijgevolg wel zeer slecht geplaatst om nu commentaar te komen geven op de politici die uw puinhoop proberen op te ruimen.
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() [quote=system;5308204]Vandaag 249 dagen zonder regering door een stelletje vetbetaalde onbekwamen!!!.
![]() Elio de IJdele. [quote] ![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.usip.org/countries-continents Dus ik weet echt niet wie dit soort onzin verspreidt als zou USIP zich bezighouden met "downgrading" van België. Het feit dat een of andere Waal die voor de USIP werkt eens een kattebelletje heeft achtergelaten op hun website (dateert overigens als van 1 Februari) lijkt mij niet echt bovenstaande uitspraak te ondersteunen. Links propaganda-materiaal dus. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 |