![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zit volgens mij maar 1 Wifi access point op zulle, ...
het kan wel op verschillende manieren geconfigureerd worden (bridge modus) maar dat is ook al, het is een volledige kabel modem, zoals ge die van Telenet toch moet krijgen die VOIP etc toelaat, Ge hebt verder eigenlijk niks nodig, maar als ge uw data wat wilt beschermen, kunt ge uw eigen netwerk wel nog altijd met een eigen Router/Firewall beschermen. Een linksys of een Dlink is dan het meest gangbare, vergeet uw admin paswoord wel niet te wijzigen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() En idd mijn vermoeden klopt dus!
In het controlpannel op mijn teleslet is plots zonder verwittigen een functie bijgekomen waar je het 2de wifikanaal kunt aan en af zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan die 2GB per maand niet missen? http://www.zdnet.be/news/134330/tele...-van-je-buren/ |
|
![]() |
![]() |