![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C2C, is dat niet die saloncommunist die zich aan het verrijken is op de kap van de Congolezen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik betaal zelfs belastingen aan de Congolese staat.
Laatst gewijzigd door C2C : 28 februari 2011 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
Bij de overburen (Congo-Brazzaville) loopt het intussen vol van Afrikaanse Boers, die daar nu hun ding doen. Ook wel omdat de overheid ze heeft uitgenodigd. Maar dezelfde opportuniteiten liggen ook in Congo-Kin.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Nee, ik reis geregeld af naar de belastingsdienst (een hut op den Boulevard du 30 Juin, met een niet-werkende Coca Cola-automaat voor de deur). En ik geef daar een omslag af, waarvoor ik in ruil stempels krijg op mijn papieren.
Zo blijf ik legaal bezig hé. Ik wil niet op een goede dag in Makala belanden. Want daar krijgt men kaka met pipi-saus te eten, en voor je het weet liggen de kakkerlakken je op te peuzelen. Ik gebruik overvloedig, bij elke handeling die ik in dit land stel, een pak voorbehoedsmiddelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriendin van mij zit daar ook af en toe, maar die vliegt zowat overal naartoe. T blijft wel een avontuur he, ... nu ik zit ook in t buitenland maar naar de brousse zie ik mij toch niet gaan, ... eerder het hoge noorden dan als we over extreem weer gaan klappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hun begint den Afriek, net onder Rome, ... Als ge met die van t noorden spreekt, ... Maar voor mij begint het voorportaal van den Afriek als ge de zwitsers grens over rijdt, ... Kijk als ge in 2011 nog rechtop staat te schijten , ... zijt ge wat mij betreft niet in Europa,... maar kom. Dat hoort bij het avontuur zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al daarvoor zou je gearresteerd moeten worden, wegens het meehelpen aan een dictatoriaal regime.
Zie ook: alle Amerikanen die vrijwillig hun belastingen betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een jaar gewerkt op Vlieland en da's veel erger dan dat hele Congo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op onderschat ze niet he, er zitten daar echt wel briljante kerels tussen, ... maar soms hebt ge toch het gevoel, dat er iets serieus mis moet zijn met hun schoolsysteem... Het wil wel eens mislopen als ze 2 dingen tegelijk moeten gaan doen, Ze moeten een nieuwe lijn komen installeren, ... wel dan komt er ne gast om den draad te trekken dan komen er 2 gasten om de centrale te zetten dan komt er ne gast om dien draad in die centrale vast te maken... dan komt er ne gast om die in bedrijf te stellen, ... dan komt er ne gast om het oude materiaal mee te pakken. in Belgie, komt er ene, die rap dien draad trekt, hem in die centrale vastmaakt, den boel opstart, controleert, in bedrijf stelt, en den ouwen boel meepakt. |
|
![]() |
![]() |