![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschillende kennissen van me waren daar, ik heb heel veel foto- en videomateriaal gezien en het zou me verwonderen dat de elite en de politiekers in Catalonië met een miljoen en meer zouden zijn.
Maar goed, al de visuele bewijsstukken, krantencommentaren, tellingen door de politie en uitvoerige verslagen van mensen die ik daar ken wegen uiteraard niet op tegen dé expert ter zake, ene SDX op een internetforum. Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je toch zelf gelijk dat er 'n heleboel waren en nee, ik zeg óók niet dat diezelfden die aan die betoging meededen, daags nadien met de Spaanse vlag zwaaiden, dat weet ik niet en kan ik niet weten, maar U ook niet. Ik weet ook dat in aardig wat dorpjes Catalaanse vlaggen buitenhangen, ik ben niet blind. In élk dorp hangt de Catalaanse vlag te wapperen naast de Spaanse aan 't ajuntament. Ik zei enkel maar dat ik 't grappig vond hoeveel Spaanse vlaggen ik d�*e dag gezien heb (en nog 'n tijdje later ook), dat er in d�*e periode best wel veel Catalanen waren die zich ineens wél Spanjaard voelden blijkbaar. Die trots kwam natuurlijk óók omwille van 't feit dat de meeste spelers van Barça waren. Hee, ik heb er echt niks slechts mee bedoeld hoor, als Catalunya onafhankelijkheid wil, by all means, wie ben ik...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 maart 2011 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |