![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maare ik ben maar een vlaams-republikein, dus zoals Julien Lahaut het zegde. "vive la republique" !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Verhofstadt en de eigenlijk al aijn paarse trawanten hebben België onbestuurbaar gemaakt. De oude CVP met Dehaene heeft wel enkele crisisen gehad (Dutroux,Dioxine,..) maar de besturing van het land an-sich was veel beter dan met Verhofstadt. Met alle respect voor mijn eigen cultuur,want ik ben geen rascist,kan ik zeggen dat het vreemdelingen probleem mede zijn verantwoordelijkheid is. Neem nu bvb dat stemrecht. Eerst geven we de vreemdelingen stemrecht en dan vloeken we dat er een Marokaan verkozen is. Hoe diep intriest. De paarse loge is veel erger dan communisten of extreemrechts hoor
Laatst gewijzigd door TheFuture : 7 maart 2011 om 08:29. |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had veel beter helemaal niets gedaan, zo'n rustige vastheid zoals Van Rompuy ware veel beter geweest.
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad, toen de rente laag was en het het ideale moment was om de staatsschuld af te bouwen, heeft hij het met geld gesmeten zodat we nu nog meer met de gebakken peren zitten. Zoveel daadkracht kan alleen maar geprezen worden!
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het reeds erg genoeg dat hij nog steeds als een trol overal opduikt. Heb je die man al eens bezig gezien wanneer hij aan een debat deelneemt in het Europees Parlement? Wat een opgeblazen kikker! Met veel armgezwaai, met onvoorstelbare theatrale poses. Ben ik dan de enige die zich stoort aan zoveel blaaskakerij?
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel hoor.
Het probleem BHV bestond dan zelfs niet.
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vakbonder die de hielen van een liberaal likt. Only in Belgium...
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de geschiedenis kennen is ....
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Ow,ik ga de sossen nie verdedigen maar in de paarse tijd van toen en zeker in Gent
![]() |
![]() |