Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2011, 11:00   #41
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Die vragen stelde je niet aan mij.
Vragen gesteld in een topic zijn altijd openbaar, iedereen mag reageren. Anders stel ik ze wel in een PM.
Maar nu heb ik nog altijd geen antwoord.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2011, 13:04   #42
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Vragen gesteld in een topic zijn altijd openbaar, iedereen mag reageren. Anders stel ik ze wel in een PM.
Als je Xenophon quote en een vraag stelt dan is die aan hem gericht, zo simpel is dat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2011, 13:21   #43
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiscus Bekijk bericht
Dat is waar maar ondertussen weet je het dat ze aan jou gericht was dus ...tik tok...hij wacht

Google zelf. Tis niet moeilijk hoor

Bv Poker bot detection
Bv Collusion detection

en zie dat je met een gerust hart op de grote sites kan spelen zonder je al te druk te maken over spelers die valsspelen. Ja het valt voor, net zoals het bij live poker voorvalt, maar niet in die mate dat je je er ook maar enigszins druk in hoeft te maken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 11 maart 2011, 13:47   #44
CyberpunX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
en zie dat je met een gerust hart op de grote sites kan spelen zonder je al te druk te maken over spelers die valsspelen.
Welke zijn de "grote" sites die betrouwbaar zijn?
Welke zijn makkelijk om geld naar (en terug) te transferen zonder dat ik naar Namen hoef?
Bij welke site heb jij die uitgebreide analyse opgelopen en winst gemaakt? Want die zou ik dan wel mogelijk uitproberen.
Oud 11 maart 2011, 14:14   #45
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke zijn de "grote" sites die betrouwbaar zijn?
Welke zijn makkelijk om geld naar (en terug) te transferen zonder dat ik naar Namen hoef?
Bij welke site heb jij die uitgebreide analyse opgelopen en winst gemaakt? Want die zou ik dan wel mogelijk uitproberen.
750K handen op Full Tilt poker en 400K handen op Unibet.

Ik raad je aan om ergens te beginnen met een gratis bonus. In de tijd ben ik begonnen op Everest poker. Je kreeg 50 euro echt geld maar dat kan je niet zomaar afhalen. Daarvoor moet je eerst een aantal raked hands spelen. De definitie van een raked hand hangt af van room tot room, maar het komt erop neer dat het een hand moet zijn waarop de room zelf een minimumbedrag aan overhoudt.

Als beginnende pokerspeler speel ja met dat gekregen bedrag op de lage limieten (0.02/0.04 euro tafels. Op die limieten ga je onmogelijk aan een raked hand geraken waardoor je het geld op die manier niet gaat kunnen vrijspelen. Als je na een tijd spelen bijvoorbeeld je geld verdubbeld hebt kan je naar de volgende limiet gaan (0.05/0.1). lukt het daar goed dan ga je naar de volgende (0.1/0.2) enz enz...

Zo ben ik begonnen en nooit heb ik er zelf een euro ingestoken. Zelf heb ik nu nog weinig tijd om te spelen en de limiet waarop ik nog een winnende speler ben zijn de 1/2€ blinds tafels. Ga ik hoger dan ben ik een verliezende speler. Ik ga er dus nooit het grote geld mee verdienen maar ik heb toch een hele tijd een aardige bijverdienste gehad eraan.

Maar goed, het is aan te raden om niet alleen de spelregels te kennen maar ook om meteen basisprincipes te lezen. Daarmee bedoel ik dan het preflop spel. Met welke kaarten je fold/called/raised afhankelijk van de positie waar je je bevindt. Wat zijn pott odds, implied odds, hoeveel bet je, hoeveel raise je? Wat zijn de basisstrategieeen na de flop etc etc...

Daarnaast kan je zelf veel handen bekijken die gespeeld werden en je afvragen waarom bepaalde spelers dit doen en wat jij zou doen en waarom?

En als laatste is bankrollmanagement van cruciaal belang om op lange termijn een winnende speler te blijven. Maar goed, dit is hier geen geschikt forum voor. Neem eens een kijkje op pokerinfo.be Daar is een forum waar spelers hun handen posten, waar links te vinden zijn naar artikelen, naar bonussen etc etc...

Steek nooit zomaar geld in pokeren want dan wordt het inderdaad gokken en lopen de niet gokkers met het geld weg. 95% van de online pokeraars zijn gokkers en verliezen geld en dat geld wordt verdeeld tussen de rooms, de winnende spelers en de occasionele valsspeler.
Oud 11 maart 2011, 14:27   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik speel gewoonlijk double or nothing en dat met succes, van die grote toernooien heb ik mijn buik vol, ik zit me dan 4 a 5 uur steendood te vervelen.
Ik leer ook graag mijn medespelers hun manier van spelen kennen en heb er geen baat bij 5 keer per uur van tafel te moeten veranderen.
BTW ik speel op pokerstars.com en heb totaal geen weet van registreren in Namen.
Let toch maar op, want het feit blijft, de Belgische staat heeft een deal gemaakt met Pokerstars.

De dag komt dat uw op belgische adres geregistreerde account overgegeven wordt aan de staat die het jaat erachter de fiscus zullen langssturen om hun deel te komen halen van elke pot die je ooit gewonnen hebt.

Stijl Zweden en Victor Blom.
Oud 11 maart 2011, 14:28   #47
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je mag zulke dingen vragen, maar ik sta niet garant voor welke site dan ook, ik kan u dus niet de zaken garanderen die je vroeg.
Oud 11 maart 2011, 14:37   #48
CyberpunX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je mag zulke dingen vragen, maar ik sta niet garant voor welke site dan ook, ik kan u dus niet de zaken garanderen die je vroeg.
Als je geen enkele site kan garanderen, waarom ga ik dan te ver als ik een negatief vertrouwen heb ik de sector? De vraag was aan beide, we zaten hier maar bij drie in het topic. Ik kan van Unibet niet direct bots vinden, dat kan een goed teken zijn maar ze zijn nu net veroordeeld dus de procedures zullen wel omslachtiger gaan worden
Oud 11 maart 2011, 15:00   #49
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je geen enkele site kan garanderen, waarom ga ik dan te ver als ik een negatief vertrouwen heb ik de sector? De vraag was aan beide, we zaten hier maar bij drie in het topic. Ik kan van Unibet niet direct bots vinden, dat kan een goed teken zijn maar ze zijn nu net veroordeeld dus de procedures zullen wel omslachtiger gaan worden
Ik zal het zo zeggen, als ik u was zou ik FTP spelen. maar ik ben niet u en ik spreek ook niet voor FTP en nog minder kan ik garanderen dat er ooit niets zal fout kunnen lopen.

Je eist garanties die ik niet kan geven, niet omdat FTP "crooked" is, maar omdat ik niet in een positie zit omdat te doen.

Als ik u was zou ik op FTP de microlimits spelen, 9 handed 0.01/0.02 dollarcents. En terwijl op de pokeracademy van FTP eerst leren over starthanden en positie, want als je die niet kent ben je aan het prutsen.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 maart 2011 om 15:04.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2011, 15:08   #50
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal het zo zeggen, als ik u was zou ik FTP spelen. maar ik ben niet u en ik spreek ook niet voor FTP en nog minder kan ik garanderen dat er ooit niets zal fout kunnen lopen.

Je eist garanties die ik niet kan geven, niet omdat FTP "crooked" is, maar omdat ik niet in een positie zit omdat te doen.

Als ik u was zou ik op FTP de microlimits spelen, 9 handed 0.01/0.02 dollarcents. En terwijl op de pokeracademy van FTP eerst leren over starthanden en positie, want als je die niet kent ben je aan het prutsen.
En als je het echt meent, als je echt wil leren pokeren, dan zou ik:
"Supersystem I en II" lezen van Doyle Brunson.
"Ace on the river" van Barry Greenstein.
Alles van Sklansky en alles van Dan Harrington.
En alles van Mike Caro.

De meeste van die boeken kan je (gratis) downloaden.

Verder zou ik de meer bekende pokerforums beginnen volgen en lezen.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 maart 2011 om 15:11.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2011, 15:13   #51
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als je het echt meent, als je echt wil leren pokeren, dan zou ik:
"Supersystem I en II" lezen van Doyle Brunson.
"Ace on the river" van Barry Greenstein.
Alles van Sklansky en alles van Dan Harrington.
En alles van Mike Caro.

De meeste van die boeken kan je (gratis) downloaden.
Supersystem is oud en gewoon leuke lectuur over hoe live poker vroeger was, maar het is maar weinig relevant voor het hedendaagse poker.

Sklansky on poker theory is naar mijn mening het beste om mee te starten. Basisstatistiek en straight forward. Ook de boeken van Harrington zijn zeer interessant op dat vlak.
Oud 11 maart 2011, 15:23   #52
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Supersystem is oud en gewoon leuke lectuur over hoe live poker vroeger was, maar het is maar weinig relevant voor het hedendaagse poker.

Sklansky on poker theory is naar mijn mening het beste om mee te starten. Basisstatistiek en straight forward. Ook de boeken van Harrington zijn zeer interessant op dat vlak.
Ja, ok, Supersystem is oud en voorbijgestreefd, ik heb hem gelezen juist omdat het van Brunson was en in wezen pokergeschiedenis is.

En "Ace on the river" van Greenstein is interessant maar van geleerd heb ik er weinig van.

Sklansky en Dan harrington zijn in wezen de beste maar ook de droogste.

Hedendaags poker gaat zo snel dat mensen als Hellmuth en zelfs Negreanu - in cashgames, niet meer kunnen volgen.
Oud 11 maart 2011, 15:43   #53
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ok, Supersystem is oud en voorbijgestreefd, ik heb hem gelezen juist omdat het van Brunson was en in wezen pokergeschiedenis is.

En "Ace on the river" van Greenstein is interessant maar van geleerd heb ik er weinig van.

Sklansky en Dan harrington zijn in wezen de beste maar ook de droogste.

Hedendaags poker gaat zo snel dat mensen als Hellmuth en zelfs Negreanu - in cashgames, niet meer kunnen volgen.

Hellmuth en Negreanu zijn in wezen dan ook gewoon steengoede tornooispelers. Hun cashgamekwaliteiten vind ik veel minder (vooral van Hellmuth dan)
Oud 11 maart 2011, 15:49   #54
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hellmuth en Negreanu zijn in wezen dan ook gewoon steengoede tornooispelers. Hun cashgamekwaliteiten vind ik veel minder (vooral van Hellmuth dan)
Volg je Negreanu's cashgamequest $10 naar $10.000? Of was het 100.000?

Hij zit vast op de .25/.50 NL. Ze spelen hem daar naar huis.
Oud 11 maart 2011, 16:04   #55
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volg je Negreanu's cashgamequest $10 naar $10.000? Of was het 100.000?

Hij zit vast op de .25/.50 NL. Ze spelen hem daar naar huis.
Negreanu is dan ook totaal niet gewoon van te denken op dat level. De dynamiek bij 300/600 is totaal niet te vergelijken met die op .25/.50

Ik kan me zeer goed voorstellen dat Negreanu het zeer moeilijk heeft om zich aan te passen.
Oud 11 maart 2011, 17:12   #56
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Negreanu is dan ook totaal niet gewoon van te denken op dat level. De dynamiek bij 300/600 is totaal niet te vergelijken met die op .25/.50

Ik kan me zeer goed voorstellen dat Negreanu het zeer moeilijk heeft om zich aan te passen.
Ja, maar hij zit nu zo'n acht maanden stuck at the .25/.50. Acht maanden!

natuurlijk, langs de ene kant, hij heeft reeds miljoenen verdient, dus wakker liggen zou ik ook niet doen.

Maar aan de andere kant, hij is een pokericoon die gezegd heeft, ik neem de "fergussonchallenge" aan, dan zou ik toch moeite doen, tenslotte is de hele pokerwereld aan het toezien.
Oud 26 juli 2013, 12:53   #57
eno2
Banneling

Standaard

Ik speel als Spaanse resident op pokerstars Spanje. Het heeft mij maanden van administratieve trammelant gekost om toegelaten te worden tot spel voor echt geld. Ik ben er pas in geslaagd na mij een Spaanse creditcard te hebben aangeschaft.

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2013 om 12:58.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 13:07   #58
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Farmville?

Wat je aanhaalt kan misschien de reden zijn dat ik geen fondsen kon overzetten naar mijn pokeraccount. Ik heb het in elk geval opgegeven, online poker is geïnfecteerd met bots en mensen die meerdere accounts aan 1 tafel hebben. Dan speel je beter poker op Facebook.
Als dat waar was, dan zou dat een nachtmerrie zijn. Maar ik geloof er geen snars van, tenminste niet bij pokerstars. De controle is zeer strikt. Ik heb al mijn papieren moeten opsturen. Ook ken ik mensen die op die site al jaren pokeren. Volkomen betrouwbaar.
Oud 26 juli 2013, 13:44   #59
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag 800 € om je van je pokerverslaving te verlossen.
400 upfront
en achteraan aanschuiven
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 19:09   #60
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Ik vraag 800 € om je van je pokerverslaving te verlossen.
400 upfront
en achteraan aanschuiven
Rustig aan makker, ik ben pas een week begonnen (voor geld). Ik stop wel als mijn geld op is.

Echt arm zijn is...verplicht zijn om te pokeren voor een beetje geld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be