![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een werkgever moet inderdaad kunnen eisen van zijn persooneel van een bepaald uniform te dragen, of zich op een bepaalde manier te kleden, ... Ik heb momenteel niet echt een dress code, maar toen ik vroeger in contact kwam met klanten werd er toch verwacht dat ge er een beetje deftig voorkwam, wat trouwens niet meer als normaal is, ge vertegenwoordigd uw bedrijf. Maar het moet wel duidelijk zijn van in het begin, ... ik denk dat de Hema hier een inschattingsfout gemaakt heeft, en geredeneerd heeft van t zal wel geen kwaad kunnen ... na een paar klachten , hebben ze gedacht, van oei, slecht idee, ... en aangezien ze toch interim was, geen probleem we verlengen het contract niet. Alhoewel ze haar wel de keuze gegeven hebben, ... hoofddoek af, en dan toch een contract... Dus had ze slim geweest, doekske af, contract getekend, en werk, ... nu hebben ze echt geen poot om op te staan, Den Hema heeft gewoon een interim contract niet verlengd, en strikt genomen moeten ze de reden daarvoor niet eens zeggen. En nu kan zij zeggen dat dat is omwille van haar hoofddoek, maar als er niemand zo dwaas geweest is, iets op papier te zetten of dat letterlijk zo te zeggen, kan jousoef de witte langs de kant staan brullen zoveel hij wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor islamieten die tot vier keer voor de imam kunnen "huwen" en die kunnen "scheiden" door taleq taleq taleq te zeggen (ik verstoot je, ik verstoot je, ik verstoot je) maken ze blijkbaar uitzonderingen. Net zoals ze uitzondering maakten bij die bevolkingsgroep om aan inteelthuwelijken te doen. wij zullen wel de gevolgen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat mij verbaast: waar zijn al die ridders van de vrije meningsuiting? Of kruipen die alleen op hun paard als het vermeende fnuiken van een extreem rechtse expressie aan de orde is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar den eersten die lacht met het keppelke van ne jood of ne stahlhelm met een dikke vette swastika op , ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vroeg ik mij ook af. Een dresscode is nu blijkbaar al een beperking van de vrijheid van meningsuiting. Het moet niet gekker gaan worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Vrije meningsuiting heeft zijn beperkingen. Extreem rechtse expressie dient met de matrak hard aangepakt te worden. Ze mogen blij zijn dat we zo tolerant zijn dat dat nog niet gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat mag ik toch weten en vragen zeker ![]() En wat zouden dan de mogelijkheden zijn? Ik moet die vraag stellen want ik ken niet de inhoud van die dresscode. Stel dat er in staat dat een hoofddoek niet is toegelaten. Dan kon het zijn dat Hema dit "oogluikend" toch heeft toegestaan. Stel dat het er wel instaat en dus is toegelaten. En iedereen weet toch intussen dat de klanten geen hoofddoek moesten hebben. En daarom werd dat contract niet verlengd. Hema heeft heel misschien geluk bij een ongelukje. Laatst gewijzigd door Tejokus : 11 maart 2011 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kon zijn dat ze nu niet zo zeker zijn van hun zaak. Zo wat iedereen heeft gereageerd behalve zij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verzuurden passen alleen toe wat in hun kraam past, incl; de vrije meningsuiting dat in hun ogen een enkel op hen van toepassing is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je vrijheid van mening wil uitoefenen dan neem je ontslag. Net zoals woordvoerders regelmatig doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou men ontslag moeten nemen omdat enkele verzuurde, achterlijke racisten niet op een hoofddoekje willen kijken. Wie geen hoofddoeken wilt zien, moet met den philippe maar mee verhuizen naar tettenland (lees: Namibië). Laatst gewijzigd door stiertje : 11 maart 2011 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() De klant is koning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan je het volk daar niet aan doen, we sturen ze naar pictairn. Lijkt me beter. |
|
![]() |
![]() |