![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Als er op het huidige VB en op Dewinter gescheten wordt, dan hebben die dat vooral aan zichzelf te danken. De redenen zijn bekend en als je wil, wil ik ze gerust nog even opsommen voor je ter herinnering. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat kan ik wel begrijpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
« L'hypocrisie est un hommage que le vice rend �* la vertu. » La Rochefoucauld, Maximes, 218. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ge de lul bezit mag je steden als Hoboken, Borgerhout en Kiel volplakken. Molenbeek is wat te ver voor jou
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben sprakeloos. Je bent duidelijk de meerdere in deze discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het normaal dat "plakkers" een "LUL" moeten bezitten om in bepaalde gekoloniseerde gebieden te mogen plakken? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 maart 2011 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kennen we ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Wat me wel zou verbazen is hoe achterlijk iemand wel niet zou zijn van zo een affiche te maken. Ten eerste, de meesten geloven niet eens dat Mohammed ooit heeft bestaan. Ten tweede, men zet aan tot haat (wat voor mij geen probleem is). Vrijheid van meningsuiting, niet waar? Ten derde, men weet niet eens hoe de profeet eruit zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Waar heb je mij zien dreigen?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Foute analyse van het vreemdelingenprobleem, eraan gekoppeld een verschuiving naar anti-islamisme bij het VB. Samenhang tussen kapitalisme en de vreemdelingproblematiek wordt volledig "vergeten". 2. Afwezigheid van een nationalistische economische visie en dito programma. 3. Afwezigheid van gefundeerde kritiek op het financieel kapitalisme en de globaliseringsproblematiek. 4. Afwezigheid van bevordering van eigen zuilwerking, afwezigheid van het opzetten van nevenorganisaties en ondersteuning van (sub)culturele werking. Het VB heeft hier eerder het tegendeel gedaan, namelijk interessante initiatieven opgekocht of kapot gemaakt. Ik verwijs naar Dietsland-Europa. 5. Weigering om post-belgisch te denken en van daaruit consequent Vlaams-nationale stellingnames te doen. Ik verwijs hier naar de pleidooien voor een "onafhankelijk Vlaanderen als EU-lidstaat". 6. Het nastreven van "rechtse frontvorming" waarbij men in zee wil gaan met politieke formaties die er een volksvijandige, asociale en anti-identitaire visie op nahouden. Ik verwijs naar LDD. 7. Het verdedigen van staten en instellingen die Europa's zelfstandigheid fnuiken en onze politieke zelfstandigheid vertroebelen of ondermijnen. ik verwijs naar israël en de NAVO. 8. De verregaande degeneratie inzake personeelskeuze en gedrag van mandatarissen, waarvan destijds voor ogen moet worden genomen dat het VB steeds beweerde anders te zijn dan de andere partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch nog zelf wat je op dit forum plaatst?
Dit is nu een schoolvoorbeeld van de artisjok-methode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Ik weet het niet. Mail eens naar de gasten van AFA.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn beiden moordenaars en pedofielen. Dat is alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
Nogmaals: waar hebt u mij zien dreigen? U reageerde op een post die over mij ging en stelde dat wij moslims dreigen. Sterker nog, zo kent u de moslims.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 maart 2011 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) of ik geloof dat Mohammed bestaan heeft of niet is toch totaal van ondergeschikt belang? of JIJ gelooft dat hij bestaan heeft, lijkt me belangrijker 2) hoezo? wie zet aan tot welke haat? (altijd leuk die muzelmaanse haat-discriminie-gedachtengang... waar hébben ze het toch altijd maar over? welke h�*�*t lieverd?) 3) hoezo? hoe hij eruitzag? je zegt in a) dat hij niet bestaan heeft? wat is het nu? de verkeerde afbeelding? aanzetten tot haat????? (hoezo?) de onbestaande persoon? U wil dus zeggen: dit is een foute afbeelding van een onbestaande persoon en ge zet aan tot haat tegen die niet bestaande mythe? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 maart 2011 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The same shit...... hoofddoek islam blablablablablablablablablablabla. Hysterie en BS verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=152587 Daar zou ik uw leugens met de grond gelijk maken. Maar ja, het is natuurlijk makkelijker om met het vingertje te wijzen richting een religie of een andere groep mensen waar u het niet eens mee bent. Maar zelf eens beginnen denken en onderzoeken is te veel gevraagd. Zo kennen we de kleinburgerij ![]()
![]() |
![]() |