![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslimvrouwen die ik ken en andere vrouwen in mijn kring die thuis blijven hebben geen uitkeringen hoor. De man heeft inkomen en dat is meer dan voldoende. Er zijn veel betere zaken dan welvaart. Welzijn bijvoorbeeld, maar ik geloof dat je niet kunt begrijpen wat ik wil zeggen, dus veel zin heeft het ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de openingspost dan ook onbetamelijk in feite. De thuisblijvende vrouwen die ik ken zijn de echtgenotes van de grootverdieners die hun dagen slijten in hun villawijken, bridgeclubs en academie volgen overdag. Nuttige tijdsbestedingen dus. Niemand vraagt aan die mensen dat ze verplicht gaan werken om zichzelf te ontplooien. Dus waarom zouden mohammedaanse vrouwen dat dan wèl moeten doen als ze voldoende inkomen hebben? Maar... dus net zomin als de villawijk bewoonsters is het de bedoeling dat ze hun inkomen verhogen door een uitkeringske hier en daar mee te pikken. Daarvoor dient het zuurverdiende belastingsgeld niet dat door wèl werkende vrouwen wordt betaald. Indien ze dan aan "zelfontplooiing" willen doen, dan zijn er voldoende prive initiatieven waar ze aan kunnen deelnemen indien gewenst. Maar waarschijnlijk hebben ze dit niet nodig, vermits dat in hun eigen cultuur ook niet nodig is. Ik begrijp het niet goed: steeds weer moeten WIJ (inboorlingen) leren dat we de andere culturen als evenwaardig moeten beschouwen, en accepteren of beter respecteren, maar als die vrouwen die niet willen werken, dan moeten ze ineens gestuurd worden? Waarom? Ies koeltoer toch? ZONDER dop (die is er ook niet in het heimweeland). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 april 2011 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |