![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is in deze gewoon de intentie van de schrijver die telt, en dus niet de interpretatie van het geschrevene door de eventuele lezer(s). |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad bijzonder geestig om te zien. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij is het de intentie van de schrijver die telt, en niet de interpretatie van de eventuele lezer(s). Over het verschil tussen discriminatie en racisme zal ik het hier verder niet eens hebben. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien liep u destijds, dezelfde dag dat het geplaatst werd, ook al te krijsen en op te roepen tot een definitieve ban van de schrijver dezes. Zonder resultaat zoals u ziet. Die jankpost van uw hand is toen overigens, samen met enkele andere berichten, uit die draad verdwenen na de grote schoonmaak door de moderatie. De moderatie heeft zich dus reeds over deze zaak gebogen en geconcludeerd dat er niets aan de hand is. Voorts ben ik de niet geheel onbescheide mening toegedaan dat het gedrag dat u hier meent te moeten etaleren me zeer sterk doet denken aan dat van voetbalspelers zoals Marco Materazzi, Rivaldo, Diego Simeone, Lorenzo Staelens en bovenal Lothar Matthäus. En dan bedoel ik beslist niet hun voetbaltechnische vaardigheden, maar wel dit. Tenslotte wil ik u nog even herinneren aan de inhoud van de PM die u mij op 9 december 2010 om 17:47 deed toekomen. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 20 maart 2011 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wettelijk niet verboden. Dat is volgens het forumreglement ook geen overtreding. Blijkbaar is het je nog niet echt duidelijk wat toegestaan is en wat niet toegestaan is; en waarover dit topic gaat. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 maart 2011 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede vroeg ik u niet om in die CGKR-tekst letterlijk op zoek te gaan naar "Het maximum aan haat en minimum aan rede(n)", maar ik vroeg u uw stelling te beargumenteren het CGKR-citaat indachtig. Wellicht is de betekenis van dat woord u niet bekend, maar geen nood, ik heb in mijn schier oneindige goedheid uw huiswerk in dezen al gedaan, en bijgevolg hoeft u nu enkel nog maar op het woordje indachtig te klikken om de betekenis ervan te weten te komen. Dus nogmaals: Ik neem aan dat u uw stelling met gedegen argumenten kunt onderbouwen, het CGKR-citaat in het bericht van moderator Arbiter indachtig? (En natuurlijk ook met de betekenis van het woord 'indachtig' indachtig) Indien mijn vraag te moeilijk voor u blijkt te zijn, zal ik die meteen maar ook op een andere wijze formuleren: Waaruit blijkt volgens u een maximum aan haat en een minimum aan reden in die woordspeling, en kunt u dit op een rationele manier beargumenteren? Citaat:
Is dat wellicht omdat u verder niets zinnigs ontopic te vertellen heeft en toch de drang voelt iets te zeggen, of liggen er andere redenen aan ten grondslag? Mij is dat duidelijk genoeg, u blijkbaar niet, anders had u deze draad niet geopend he? Of was het openen van deze draad door u wellicht een verkapte poging tot zagen over in uw ogen onterecht bekomen strafpunten? |
||
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hysterie slaat weer toe!
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Sus, ik heb helemaal geen strafpunten gekregen. Waar lees je dat?
Ik beweer helemaal niet dat de waarschuwing onterecht is. Ik wil enkel begrijpen wat het verschil is tussen wat ik citeerde en de talloze berichten die op dit forum blijven staan. Was dit niet duidelijk in mijn openingspost? Ik zag en zie nog altijd geen wezenlijk verschil tussen wat ik citeerde en de talloze gelijkaardige posts hier op het forum. |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Relax, Sus. Het is weer niet nodig.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 maart 2011 om 17:52. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw 'interpretatie' doet in deze niet ter zake, indien U het verschil niet meer ziet, hebt U dat enkel en alleen aan Uzelf te danken, door álles en nog wat als 'racisme' te bestempelen en zo de term uit te hollen tot ze haar eigenlijke betekenis reeds lang verloren is. Werkelijk bedroevend!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Racisme: Citaat:
Discriminatie: Citaat:
Discriminatie is dus ruimer dan racisme, maar even verwerpelijk. Dus door te argumenteren dat ge geen racist zijt, maar een discriminist maakt het alleen maar erger.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 maart 2011 om 17:48. |
|||||
![]() |
![]() |
#58 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Zolang u niet aangeeft wat u heeft geciteerd kunnen wij de vergelijking niet maken met andere berichten. Wij moeten nu afgaan op de omschrijving van wat u zegt te hebben geconstateerd en kunnen derhalve geen conclusies trekken. Verder lijkt mij de omschrijving van het CGKR duidelijk, op twee manieren. Ten eerste geeft het CGKR duidelijk aan wat als strafbaar racisme moet worden gekenmerkt, ten tweede ziet u hopelijk zelf dat één en ander soms niet zo makkelijk te duiden is, zeer afhankelijk van de context is en ter interpretatie aan de moderatie wordt overgelaten. Voor wat betreft de andere lopende discussie: Een woordspeling op iemands naam die geen medeforummer is kan in de verste verte niet als racisme worden gekenmerkt en ook niet als persoonlijke aanval. Of het leuk is, of kwetsend, kan over gediscussierd worden maar de moderatie gaat (gelukkig) niet over goede smaak. Met vriendelijke groet, Arbiter |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij verwijderen/knippen wat in strijd is met de wet en 't CGKR, of wil U nog steeds insinueren dat de helft van I&I vol staat met uitlatingen die onoorbaar zijn, uitlatingen die de moderatie gewoon laten staan en 't CGKR de ogen sluit voor racistische uitlatingen/aanzetten tot haat/racisme/discriminatie...?
|
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De helft van I&I staat vol met racistische zaken. De eigenaars van dit forum bieden daarvoor het platform aan en zorgen aldus bewust voor aanzetten tot racisme. En dat maakt hen kwetsbaar voor rechtszaken.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 maart 2011 om 18:29. |
||
![]() |