Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2011, 21:18   #41
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De clou zit hem in die tonnages.Het lijkt tegenwoordig wel of men wil met DEZELFDE vrachtwagen echt overal kunnen komen.Een landweggetje uit 1738,jaar na jaar wat opgehoogd met steenbrokken en asfaltlagen,eigenlijk zonder fundering.....een oude betonbaan waarvan de fundering in 1947 gelegd is,of een autostrade met een fundering uit 1974 (foefelaré!)......het is gewoon niet meer te doen om daar zo waanzinnig op rond te rijden......

Dat kan iedereen vaststellen die zich uit zijn voordeur begeeft!
Het is bovendien volstrekt onbetaalbaar.......Het aanstampen van wat asfalt en steentjes in een gat is goed voor hoogstens 6 maanden.....dit is ongeveer het werkniveau dat de meeste wegbeheerders zich nog net kunnen veroorloven!

Voor de autostrades zal er waarschijnlijk beterschap op komst zijn wegens de extra inkomsten met die vignetten oef....
Dat snap ik ook niet: ze gooien daar gewoonwat asfalt in, stampen dat wat lichtjes aan met de spa... en dat is dan goed voor 10 jaar ?? of zo ???
ik snap dat echt niet, is dat nu de enige manier waarop we putten kunnen vermaken in belgie ??

Je weet al op voorhand zeker, dat na de eerste vorst die put daar weer kant en klaar in alle schoonheid ligt..

GO FOR ZERO: zero budget

Laatst gewijzigd door brother paul : 5 april 2011 om 21:18.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 13:17   #42
emms
Vreemdeling

emms's schermafbeelding

Standaard

Wie weet hebben ze er in Japan ook wel 6 jaar over gedaan om te beslissen om die werken uit te voeren.
Ondertussen kan je hier in België de deur niet uit zonder geconfronteerd te worden met omleidingsborden (die -zoals het moet- ineens ophouden als je in het midden van niks zit), onduidelijke wegmarkeringen, of borden met 'weg in slechte staat'.
Klein puntje nog: Ik gebruik 2 keer per week de E19 Breda-Antwerpen. Kan er iemand mij uitleggen WANNEER er eigenlijk gewerkt wordt aan de geluidsschermen daar? In al de maanden dat ik er voorbij rijd heb ik er misschien vijf keer volk zien werken.
Idem met de aanleg van op- en afritten aan dezelfde snelweg in Brecht. De werken zouden aanvangen op 15 maart. We zijn nu dik een maand later, en nog altijd geen beweging te zien daar.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be