![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een 15-jarige die met "instemming" van de moeder gaat voor een modellencarrière en dit denkt te bereiken via zo'n ruil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeder zwaar in fout en zou dezelfde cel als Black magig moeten delen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga eens kijken of ik die terug kan vinden, dat was een walgelijk spektakel.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat wist, dan was ik een psycho.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zag die of een gelijkaardige reportage. Hallucinant, waartoe ouders in staat zijn om hun(?) dromen in vervulling te laten komen. Ik weet niet of dat lucratieve de belangrijkste motivatie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat u dat nog niet gemerkt hebt, maar laten we het zekere voor het onzekere nemen:
er is ook een wereld buiten 'uw kringen', Henri1.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 maart 2011 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik weet niet of ik dat wel wil weten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kvind da allemoal dikke zever. As ge ziet oe dat die griete van 12 jaar dendag van vandaag der bij lopen is ien van 15 al een au kneut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleei, ist woar? Das dan oek denierste kier da gaai iets geloeft wa dakik koom te zegge.
Mor gij zé ni van Aantwaarpe want door zegge ze ni "k geluuf". Mor as ik hier on de kaant zien hoe dat die grieten hier ne gaank gon, da zen echte wisselbekers. Tegen dat die 18 joar zen ee iel Ostende en omstreke der al op gereeie. Kdenk dat ons wedgeving uit den tijd is. Die loepen hier 300 jaar achter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Dat is deels omdat gevangenen ook wel eens zelf kinderen hebben, die ze dus niet kunnen verdedigen terwijl ze vastzitten. Dus kloppen ze op die pedofiele verkrachters als die in de bak terechtkomen, en ze de kans hebben om ze onder handen te kunnen nemen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() En euh...die secretaresse's van Fernand Koekelberg, was dat ook niet zo iets van " promotion-canapé " ?
Laatst gewijzigd door den dinges : 30 maart 2011 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |