![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is, aub. Begin 2006 dacht ook iedereen dat het cordon doorbroken ging worden en Dewinter de volgende burgemeester van Antwerpen was. Het is nog meer dan anderhalf jaar tot de gemeenteraadsverkiezingen, in die tijd kan nog immens veel gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? waarschijnlijk omdat hij nu eenmaal met zijn hoofd boven de haag komt en daar kan de Vlaming niet tegen. Alles boven de middenmaat moet er af, onverbiddelijk. en ja, ook omgekeerd is het zo. voor anderen is Dewever dan weer God, kan niets misdoen, elke kritiek is dan ook godslastering. Arm Vlaanderen, zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Laten we het eerder houden bij BDW die een van de weinige top politici is die met zijn benen op de grond blijft staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker wél een goeie zaak voor N-VA dus! Laatst gewijzigd door groene flamingant : 3 april 2011 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij is hier verheven tot zonnekoning van vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Je weet toch dat de aarde plat is hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, al zou ik het zelfs in het geval van Bracke zo scherp niet stellen. Als Bracke progressieve en / of vrijmetselaarskrachten heeft doen veranderen van kamp of aan het twijfelen gebracht, dan is dat op zich al geslaagd. Maar dat is dan puur partijpolitiek en dus oppervlakkig de zaak bekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk, dat weten we al meer dan 2000 jaar.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks ga je nog zeggen dat de evolutietheorie een hype is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorts dacht lang niet iedereen dat het cordon doorbroken zou worden. Tenzij jouw echte naam Iedereen zou zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, van mij mag je zeggen wat je wilt over het Weverke of gans de kliek van de nva, (mezelf inbegrepen als nietig één stemmetje op die partij); en ik mag jou tegenspreken. Straffer: ik zal jou tegenspreken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan je niet onmiddellijk plaatsen maar ik vermoed dat je een overtuigde belgicist bent, niks mis mee trouwens, maar door je avatar merk ik wel op dat je mensen met een religieuze overtuiging als gekken beschouwt. Dat is ook niet erg netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Vic Van Aelst (N-VA) pleit voor afschaffen Franse les in Vlaanderen
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Understatement van het jaar.
![]() Citaat:
![]() ![]() Doe zo voort, Vic! ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 6 april 2011 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat denk ik toch niet hoor. dat zijn vooral Dewever-stemmers.
![]() |
![]() |