![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wat een gezever over koers.
Al die nonsens over tactiek en slim zijn is zever in pakskes. De beste is deze die het rapst op zijn pedalen kan stampen zei Briek Schotte. Laatst gewijzigd door giserke : 17 april 2011 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk een zeer sterk nummer van Phil met een aankomst die hem echt op het lijf geschreven is. Al zou hij volgens mij deze zege maar wat graag inruilen voor een overwinning volgende week in 1 van de echte monumenten van de koers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Je kunt net zo goed een aap op de fiets zetten en africhten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gilbert, dat is pas een coureur. Een koerskenner zoals ik, die de Amstel al met de toeristen heeft gereden, schat de Amstel zelfs zwaarder in dan de Ronde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ex Nick Nuyens: "En toen vond ik die naaktfoto op zijn computer" Zie je wel dat hij een poepjanet is ![]()