![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop eens met trollen Jack, je bent aan het zeveren.
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten mijzelf dus zowat iedereen.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is èèn van mijn goede eigenschappen. :lol
Ik ben dus niet geheel en al slecht.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het ons dan hier maar bij laten.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tien keer liever onder hun controle, dan onder jouw gepropageerde communistische controle, en honderd keer liever onder hun controle dan onder die van de PS-anti-Vlamingen-staat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent een slaaf en je zal altijd een slaaf blijven want je hebt een slavenmentaliteit net zoals het gros der Vlamingen. Dat bewijs je met deze onnozele houding. 'toch liever deze meester dan die of die'. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier bovendien al eens opgeworpen en ik ga het nog eens herhalen: ik hoop dat de Vlaamse Beweging straks niet voor de derde keer in haar geschiedenis de verkeerde bondgenoot gaat kiezen. Laatst gewijzigd door SDG : 8 april 2011 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je redenering doet me denken aan de redeneerfout van de duif. De duif wou zo vlug mogelijk naar huis vliegen en dacht: die verdomde weerstand van de lucht, mocht die er nu eens niet zijn, dan zou ik vlugger vooruit gaan. Mis. Zonder de weerstand van de lucht, zou ze niet één cm van de grond komen. Het voorleggen van onze rekeningen aan een instantie, om op basis daarvan in alle vertrouwen wederzijds handel te kunnen drijven, solidair te kunnen blijven zonder achterdocht van profitariaat, .. enz. enz. is geen slaaf zijn; eigenlijk het tegendeel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.ovv.be/page.php?ID=3794
Citaat:
Kort gezegd: voor de transferts richting Wallonië schreeuwen we moord en brand, maar supertransferts richting Europese bureaucratie gaan we binnenkort met de glimlach en met gulle hand schenken? |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1 belgie , 1 regering , afschaffen van de gewesten en gemeeschappen of met Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Man lees uw eigen onderschrift eens ![]()
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, ik wéét dat dat steekt bij jou... net zoals de boodschap waarop je NIET reageert...
Another day, another victory ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |