![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Discriminatie betekent doodsimpel "onderscheid maken". Door zichzelf te profileren als homo's, discrimineren ze zichzelf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Taartjes smijten is kinderachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() en hoe dikwijls zijn zijn woorden volledig uit hun verband gerukt en zei hij in feite iets geheel anders, dan men hem verwijt.
en over aids gesproken nu is het een waarheid zo groot als een koe, dat de meeste besmettingen gebeuren door wisselend seksueel kontakt, en vooral in homo middens, is het dan zo verkeerd als hij zegt, eigen schuld dikke bult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, en wat taarten smijten is lang niet zo erg als stenen smijten of een ganse rel beginnen waarbij ze *zucht* auto's in de fik steken zoals bij Griekenland.
En de reactie van Monseigneur wekt wel wat sympathie bij mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is dat al wat ie wat zeggen ? met... "Homoseksualiteit is een niet goed ontwikkelde vorm van menselijke seksualiteit en is niet logisch. ...." "Holebi's kennen een probleem in hun normale psychologische ontwikkeling en dat maakt hen abnormaal.'' "Misschien wreekt ook de menselijke liefde zich soms als ze slecht behandeld wordt, zonder dat daar een transcendente bron tussenbeide moet komen. Misschien is het (aids) een soort van soort immanente gerechtigheid" Dan had ie toch net zo goed even kunnen doorverwijzen naar sensoa ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn solidariteit met mijn mede-holebi's staat buiten kijf. Ik heb alleen geen zin in een zoveelste islam-basherstopic. Daar bestaat een afzonderlijk subforum voor war je je op dat vlak helemaal kan uitleven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is helemaal niet wat discriminatie "doodsimpel" betekent. Discriminatie betekent het ongelijk behandelen van mensen in gelijke situaties, zonder dat die ongelijke behandeling objectief verantwoord kan worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nu eenmaal een stuk makkelijker, en veiliger vooral, om -terecht, laat dat gezegd zijn- op de verbale homo-vijandigheid van bepaalde gggristenen te kakken dan zich uit te spreken tegen de openlijke fysieke uitingen van homo-haat in de islamitische wereld. Fysieke uitingen zoals levend verbranden of verplicht bungeejumpen van een torenkraan met een strop om de nek, enkel omdat ze homo zijn. Stel u voor dat u daartegen zou ageren. Het idee alleen al zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn. Dan kunnen we ons in dit topic beperken tot de avonturen van aartsbisschop Léonard.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar wel te off topic.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 april 2011 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een werkgever merkt dat zijn personeel zijn boekje te buiten gaat, is dat ook een reden tot ontslag op staande voet. Hij doet dat niet. Hij schuift de zwarte piet door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou maar uw kind zijn dat door een priester wordt misbruikt, en zijn overste doet er niks tegen, of straft hem niet. Ik zou persoonlijk die priester naar zijn maker sturen mocht het blijken dat hij zich heeft vergrepen aan een van mijn kinderen. Maargoed, ik denk er juist aan: mijn kinderen gaan nooit in contact komen met priesters want we zijn atheisten en zwaar anti-kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |