![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is dat toch niet weinig, denk ik.
Ik begrijp trouwens de "verzwaring" niet dat het een "alleenstaande vrouw" betreft in dat geval?
Laatst gewijzigd door lombas : 10 april 2011 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat gaat allemaal van ons miezirig bruto loontje af zodat je nog een muizenstrontje netto loontje kan overhouden. En dan lees je zulke berichten...dat er nog steeds mensen zijn met 5$ per dag.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een koppel met één kind kwam niet toe met 3000 euro per maand. Hier stel ik me toch vragen bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en welke 'levensstijl' hadden die mensen?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Geen idee.
Ik vermoed hoge huur en een aantal leningen. Jaaaaren geleden sprak ik zo de directeur van onze bank. En die vertelde me dat mensen zelfs geld leende om op vakantie te gaan. Voor mij was dat nieuw. Zelfs geld lenen voor de aanschaf van een auto vond ik toen al "erg" ![]() Krediet is voor veel mensen eerder een valkuil... waar zo moeilijk of niet meer uitgeraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die rondkomen met €20/maand ... of men kan rondkomen en of men kan comfortabel leven is een heel verschil. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 11 april 2011 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar velen met een leefloon (zonder dat het hun eigen schuld is) komen max aan 8-900€/maand De verhouding met de levensbehoeften klopt toaal niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjah, wij zouden ook bijlange niet toekomen met 3000 per maand. Sommige mensen hebben nu eenmaal hogere vaste kosten dan andere.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien we belastingen moeten betalen op luxe moeten we ook wat luxe hebben en moeten we dit gaan inrekenen. Ik krijg zo de indruk dat velen hier op het forum plots met ezel en kar naar het werk gaan of moeten gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- personen ten laste - aftrek hypothecaire lening - levensverzekering - pensioensparen - investeringen (zonnepanelen, isolatie, ....)
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn inkomen is (net) te hoog voor studiebeurzen. Zoon werkt regelmatig in het weekend. Kot is 'betaalbaar' maar ....
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vindt je dat niet erg en schandalig wanneer Dexia nu zit te pronken dat ze bonussen van 600.000€ kunnen uitkeren ? Wij zijn zogenaamd een welvaartstaat - maar de welvaart zit enkel in de raden van bestuur van banken en multinationals. Hierin staan we aan de top Maar dankzij wie kunnen ze zich dat permiteren ? DANKZIJ DE MILJOENEN BELASTINGBETALERS WELKE VANF DE 20* VAN IEDERE MAAND DE DAGEN ZIT AF TE TELLEN TOTDAT HUN NIEUWE WEDDE OP DE REKENING STAAT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Appelen, perenboom
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag je daarbij vragen stellen.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS. Je mag de dossiers natuurlijk niet inkijken, is alleen voorbehouden voor de raadsleden en de maatschappelijk assistenten.
![]() |