![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k zie het al gebeuren....
![]() - Talitubbies. - Klein Klein Terroristje. - Man bijt kameel. - Tik Tak (Boem). - Allah McBeal. - Het rad van terreur. - The Love Goat. - Ter land, ter zee en tegen de WTC. - Baarden en van Dorp. - Het zwakste schaap. - De schaaploterij show. - Wie heeft de langste ..... baard. - Geiten N@#ken doe je zo. - Married with 17 children. - Hamassie en Jihadriaan Laatst gewijzigd door lantjes : 11 april 2011 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zitten héééél goeie bij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=wDFvK75OwlA
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() De Vlaams Nationalistische ideologie behelst alle Vlaamse, met bloed, zweet en tranen bevochten, verworvenheden, wat betreft vrijheid, gelijkheid en broederlijkheid zoals we die kenden net voor de waanzin van de politiek correcte repressie.
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat de Vlaams nationale ideologie. Vanaf wanneer situeert u deze politiek correcte repressie? Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 april 2011 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Met de rest ben ik het eens. Vlamingen zijn harde werkers, altijd geweest en ze kunnen hun plan trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Het is in de loopgraven van 14-18 dat de Vlaming als onderdrukte diersoort deze waarden heeft herontdekt en ze als nationalist "tegen de macht van de onderdrukker" in zijn ziel heeft gegrifd. Van toen af aan is hij zichzelf "Vlaams nationalist" gaan noemen tegen het Belgicistische onderdrukker in.
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De NV-A heeft geluk dat ze een democratische partij is ![]() De VU was dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben NVA+VB bijna een meerderheid en heeft men de kater van 2004 nog in het achterhoofd want anders zou het het al lang bingo zijn geweest...
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik lees dat J.M. Dedecker wilt aansluiten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Hola pola...dat is nieuws voor mij...heeft u een bron?
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;5405585]
Citaat:
Steeds zeiken over franstaligen, en dan gewoon de slogan van het grootste franstalige land ter wereld pikken en als "ideologie" bestempelen. Il faut le faire. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat u niet in staat bent om te snappen dat het Vlaams Nationalisme evenzeer een kind is van de verlichting wiens ijkpunten neergeschreven zijn in de beginselen van de Franse Revolutie verklaart misschien niet alles dan toch wel héééél veel.... ![]() Vanuit mijn Vlaams nationalistische solidariteitsdenken zou ik nu medelijden met u moeten hebben omdat u getroffen bent met de reliëfloze blindheid waarvan uw bijdrage hierboven getuigt...het moet een hel zijn om geen abstinktie te kunnen maken van zwart-wit gevolgtrekkingen in uw maatschappelijke beeldvorming... Nog erger J: houdt u goed vast hé want hier komt het....ik ben een hevige anti-nazi, commie, en alles wat mensonterend is...en toch rijd ik met een Mercedes... voor u onbegrijpelijk hé...inderdaad...faut le faire... Ik vraag mij af: is het door dit geborneerde denken dat de voorvechters van vrouwenrechten van gisteren nu de pleitbezorgers zijn geworden van de meest vrouwendiscriminerende ideologie ooit die de islam is? Is het daar dat men de oorzaak moet zoeken van het feit dat diegenen die zouden moeten opkomen voor de rechtelozen, de uitgeslotenen en de stemlozen diegenen zijn die aan het handje van het establishment hun eigen mensen monddood maken?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 april 2011 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat rijden met een Mercerdes met anti-communisme en -nazisme te maken hebben. Het is niet omdat ik vind dat ook de moslims wat tijd op de VRT moeten krijgen dat ik automatisch pleitbezorger ervan ben. Dan zou ik ook een pleitbezorger van het katholicisme, protestantisme, grieks-othodoxisme en noem maar op zijn. Tot zover vrijheid Als Vlaams Belang supporter voor vrouwenrechten pleiten is in mijn ogen lachwekkend, de anti-abortus houding in het verleden bent u al vergeten waarschijnlijk, ik niet. Ook tijdens het pleiten voor het "aanmoedigen" van vrouwen om thuis te blijven was u als voorvechter van vrouwenrechten eventjes in slaap gevallen. Tot zover gelijkheid In verband met die Vlaamse solidariteitsgedachte; wat is dat concreet: Vlaamse solidariteit? Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 april 2011 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |